Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Az év keresési trendjeit sorakoztatják fel a Google tizennyolcadik alkalommal publikált listái, melyek segítségével megtudhatjuk, hogy mely sportesemények, mozifilmek, tévéműsorok és receptek foglalkoztatták 2018-ban a magyarokat. Idén többek között a labdarúgó-világbajnokságra és a téli olimpia mellett az országgyűlési választásokra, a Bohém rapszódiára és Freddie Mercury-ra vonatkozó keresési szavak szerepeltek a toplisták élén. Mindemellett az óraátállítás, a Black Friday és frankfurti leves továbbra is népszerűek voltak.
A Google minden év végén nyilvánosságra hozza, melyek voltak keresőjében világszerte legfelkapottabb témák, vagyis, hogy a korábbi évhez képest mely keresőszavak ugrottak meg a leginkább, korrajzot adva így az adott évről - ezt olvashatjuk most a Google közleményének jóvoltából. A ‘Year in Search’ oldalon a magyar és globális listák mellett további 74 ország idei eredményei is megtekinthetők, ahol utána nézhetünk egyes szavaknak és szűrhetünk évenként is. A globális trendek alapján a Google minden évben - így 2018-ban is - publikálja a keresőszavakból alkotott YouTube videót.
Mit tartalmaz a magyar lista?
A magyarországi abszolút lista élén nem meglepő módon az országgyűlési választásokra és a labdarúgó-világbajnokságra utaló keresőszavak szerepelnek, de a listán található még Meghan Markle és a holdfogyatkozás is. Tévéműsorok körében a Való Világ és a Korhatáros szerelem jár az élen, receptek között pedig a frankfurti leves és a rizskoch elkészítési módjára kerestek rá a legtöbben az egy évvel korábbi adatokhoz képest. Mozifilmek között pedig a Venom című film, a Mamma Mia 2. és a Bohém rapszódia vezetik a sort. Sportesemények közül a már említett világbajnokság mellett kiderült, hogy a téli olimpia és az Australian Open tenisztorna is érdekelte a magyar internetezőket. A fesztiválok köztük a Campus, a VOLT és a Strand kerültek a fókuszba.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében
- Júniusban vezetik be a dugódíjat New Yorkban
- Jó időre börtönbe küldték a gigantikus kriptobukás felelősét
- Új hajók az új balatoni szezonra - képek