Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Soha nem került olyan sokba a papír, mint amennyibe 2019-ben fog. Az iparág árai korábban hol le-, hol meg felmentek, most egyértelmű az irány. És ez bizony azt jelenti, hogy a nyomdaipari termékek, a háztartásokban felhasznált papír, és a csomagolópapír is drágább lehet - írja a Népszava.
Jelentősen emelkednek a papírárak, s ennek nyomán a nyomdaipari termékek is drágábbak lesznek. A lap szakmai körökből megtudta, az idén egyszer már végrehajtott - a termékfajtáktól függően - átlagosan 5-7 százalékos áremelést még 2018-ban ugyanilyen mértékű drágulás követi. De ez a folyamat ezzel még nem ér véget, mert
és a felhasználók - a nyomdaipar mellett a háztartások (egészségügyi papírok) és a csomagolóipar - csak reménykedhetnek abban, hogy ezzel az áremelési folyamat véget ér, ami korántsem bizonyos.
A papírkereskedők ugyanis úgy látják, hogy a drágulás még 2-3 évig is eltarthat. A lap azt is írja, hogy az ideit meghaladó emelésre évek óta nem volt példa, továbbá, hogy 2019-ben várhatóan történelmi csúcsra kúszik fel a papír ára.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








