Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
Tegnap este kihúzták az Eurojackpot 36. heti nyerőszámait. Mivel ezen a játékhéten nem volt telitalálat, így a következő sorsoláson bruttó 5,8 milliárd forintért izgulhatnak majd a nemzetközi játékosok.
A 36. játékhét nyerőszámai emelkedő számsorrendben a következők:
4, 7, 28, 36, 43; 1, 6.
A Szerencsejáték Zrt. honlapján található tájékoztatás szerint a legmagasabb nyerőosztályban (5+2) ezúttal sem idehaza, sem külföldön nem volt telitalálat. A legmagasabb nyereménynek (bruttó 522 991,80 €), 5+1 találattal 3 külföldi játékos örülhet.
A legmagasabb magyar nyeremény nettó 1 270 095 forint volt, a 4+2 találatért járó összeget egyetlen hazai játékos viheti haza. Az alacsonyabb nyerőosztályokban pedig még több mint 17 ezer magyarnak volt szerencséje.
KATTINTS! Friss hírek, nyerőszám kereső EUROJACKPOT aloldalunkon
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








