A 90-es évek kultikus magyar vígjátéksorozata, a Família Kft. visszatér a képernyőkre szeptember 1-jétől.
Megszűnik az RTV Részletes és a Telehold című műsorújság - írja a 24.hu. A lapokat az MTVA Kiadói Kft. jelentette meg, amely úgy döntött, hogy 2018. január 2-től megszünteti az említett lapok kiadói tevékenységét.
Lapbezárásokkal kezdődik 2018 - az RTV Részletes és a Telehold című műsorújság is megszűnik. Mindkét újság több évtizedes múltra tekint vissza: a Telehold a 31. évfolyamában járt, míg az RTV Részletes 1998 óta közölte a rádiók és tévécsatornák műsorait.
A lapokat kiadó MTVA Kiadói Kft. (amely 1993-2012 között MTI Kiadói Kft. néven működött) felelős gazdálkodással indokolta a döntést. A két újság utolsó lapszámában nem található különösebb indoklás a megszűnéssel kapcsolatban, azt azonban közölték olvasóikkal, hogy az előfizetések időarányos díját visszafizetik azoknak, akik már előre kifizették az összeget.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








