Megvolt a vasárnapi sorsolás is a Hatoslottón, ahol 600 millió forintért szállhattak harcba a játékosok. Lássuk, elvitte-e valaki a főnyereményt?
A 90-es évek kultikus magyar vígjátéksorozata, a Família Kft. visszatér a képernyőkre szeptember 1-jétől. A Duna World csatornán hétköznaponként dupla epizódokkal jelentkező produkció a televíziós sugárzás mellett a Médiaklikk alkalmazásban is elérhető lesz a nézők számára - számolt be a Blikk.
A magyar televíziózás egyik legnépszerűbb sorozata, a Família Kft. szeptember elsejétől ismét képernyőre kerül a Duna World műsorán. Az MTVA közleménye szerint a 90-es években tömegeket vonzó vígjátéksorozat hétköznaponként délután, dupla epizódokkal várja majd a nézőket.
A Família Kft. úttörő szerepet töltött be a hazai televíziózásban, hiszen Magyarország első televíziós vígjátéksorozataként tartják számon. A produkció népszerűségét a szerethető karakterek és a könnyen átélhető, hétköznapi konfliktusok alapozták meg. A sorozat sikerének kulcsa a humor és a csínyek mellett a szerelmi szálak és az egyéni útkeresés témáinak megjelenítése volt.
A nyolc éven át futó, összesen 385 epizódot számláló széria lehetőséget adott a nézőknek, hogy végigkövessék többek között a Spáh ikrek vagy Xantus Barbara felnőtté válását, illetve megismerjék az első hazai tinédzser idolt, Kárász Zénót. A főszereplők között olyan kiváló színészek szerepeltek, mint Esztergályos Cecília, Ádám Tamás vagy Nagy Zoltán, de epizódszerepekben feltűntek a magyar színjátszás olyan nagyságai is, mint például Bodrogi Gyula.
A sorozat időtálló népszerűségét annak köszönheti, hogy helyzetkomikumai egyszerre voltak extrémek és hétköznapiak, így a nézők könnyen azonosulhattak a látottakkal. A közmédia most lehetőséget biztosít arra, hogy a közönség újra átélhesse ezeket a vidám pillanatokat: szeptember 1-jétől minden hétköznap délután 16 óra után dupla epizódokban követhetik nyomon a Szép és a Kövér család kalandjait a Duna World csatornán. Azok számára, akik rugalmasabb időbeosztással szeretnének nosztalgiázni, a sorozat epizódjai a Médiaklikk televíziós alkalmazásban is hozzáférhetők lesznek.
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








