Tavaly 10 milliónál is több palackot váltottunk vissza egy-egy napon a karácsonyi ünnepek után.
Ma már nem kell vagyonokat költenünk arra, hogy igazán kiváló bort kapjunk valamelyik áruházban. A szaklapok is sorra méltatják a Tesco, az Aldi, vagy épp a Lidl polcain megtalálható palackokat, érdemes tehát nyitott szemmel járni. A Művelt Alkoholista ezúttal a Tesco provanszi rozéját vette alaposabban is górcső alá.
- írja a 2015-ös évjáratú "Tesco Finest Provence Rose"-ról a Gault&Millau borszakértője.
A Művelt Alkoholista szerint külön mutatvány, hogy végig megőrzi az arányait, nem bomlik meg az egysége - ugyan nem intenzív (inkább elegáns), ellenben elég hosszú és csodásan egyenletes. "Ez olyan francia boros finomság - ilyen kifinomultságra, fineszre még mindig nehéz máshol rábukkanni. Jó kis bor, nem kevés felfedeznivalóval; ha még orrban is makulátlan lenne, igazán ütős lehetne. 10-11 pont, egy próbát még eredeti áron is megér" - szögezi le a borszakértő.

A "gazdaságos" jelzés persze ezúttal enyhe túlzás; a palack teli áron 2799 forintba kerül. Viszont jó hír, hogy akciósan is elérhető, most például 20 százalékos diszkonttal, 2199 forintért lehet házhoz szállíttatni az online áruházból.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








