Michael Schumacher nyolc egyedi luxusórája, melyek összértéke meghaladhatja a 4,8 millió dollárt, árverésre kerül.
A Manner termékei minden ország számára ugyanazon receptúrával, azonos alapanyagokból, ugyanazon a gyártósoron készülnek - nem teszünk különbséget a fogyasztóink és a piacaink között. Minden ezzel ellentétes állítást, sugalmazást határozottan visszautasítunk - reagált közleményében az Ed.Haas Hungaria Kft. a tegnapi napon megjelent hírekre, miszerint Magyarországra silányabb minőségű élelmiszereket hoznak, mint Ausztriába.
Bombaként robbant tegnap a hír, hogy a Nébih vizsgálata szerint silányabb élelmiszereket forgalmaznak Magyarországon a multik, mint Nyugaton. Lapunk megkeresésére a Coca-Cola cáfolta a hírt és később az élelmiszerláncok is nyilatkoztak nekünk a témában. Most az Ed.Haas Hungaria Kft. is megszólat az ügyben.
Ők is cáfolják azokat az állításokat, miszerint a Manner ostyáknál a beltartalmi mutatók közel azonosak, de az érzékszervi tulajdonságok az ostya szerkezetét tekintve eltérőek, az osztrák ostya állagának állítólag kevésbé laza szerkezete.
Egyetlen recept, ugyanazon gyár
A Manner nem gyártja ugyanazon termékét különböző összetétellel és minőséggel különböző piacokra, melyről független tanúsító szervezetek auditorai, valamint az illetékes hatóságok is bármikor megbizonyosodhatnak. A Manner a legkedveltebb termékét, a Manner nápolyit is ugyanabban az üzemben, ugyanazon gyártósoron állítja elő valamennyi célország számára. A termékek csomagolóanyagán többnyelvű deklaráció található (például: A/D/SK/CZ/HU), amiből logikusan következik, hogy nem a gyártás idején dől el, hogy az adott termék végezetül melyik országba kerül.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom