A népszerű pilisszentkereszti kertész és blogger, Szomoru Miklós karácsonyi videóval lepte meg követőit: hazai színészek, zenészek és ismert bloggerek üzennek benne a kertbarátoknak.
A szórakoztató és elektronikai cikkek mellett az adventi naptár, a Soy Luna, az intelligens gyurma, a Lego és a Star Wars az idei karácsony slágerei.
Míg régebben a karácsonyi ajándékok beszerzése az adventtel kezdődött, addig a Google adatai alapján évek óta megfigyelhető, hogy a vásárlás hetekkel korábban, már november közepén elkezdődik. Ez az eltolódás részben a kereskedők novemberi akcióival és leárazásaival magyarázható - derül ki a Google és az Árukerső idei keresési trendek alapján készített vizsgálatából.
Idén november 25-én, a Black Friday napján, a kereső oldalon a látogatások száma átlagosan négyszer magasabb volt, mint egy átlagos novemberi pénteken. A termékeket tekintve a tavalyi évhez hasonlóan idén is ez az időszak a szórakoztatóelektronikai cikkekről, elsősorban az okostelefonokról és játékkonzolokról szólt: Huawei P9, Apple iPhone 5s, Samsung Galaxy S7, Xbox One, Sony PlayStation 4, hogy csak néhányat említsek a legnépszerűbb modellek közül.
Míg 2015-ben a Jégvarázs volt a karácsonyi szezon sztárja, a keresések alapján kimutatható, hogy a helyét idén a Soy Luna termékek vették át. Továbbra is sokan keresik az úgynevezett ‘intelligens gyurmát’, amely 2015 decemberének volt a nagy felfedezettje, de még idén is nagy népszerűségnek örvend. Szintén meghatározó a játékok iránti kereslet, idén elsősorban a Lego és a Fisher Price termékek a népszerűek. Az új Star Wars idei epizódjának bemutatója miatt a filmhez kapcsolódó ajándéktermékek iránti kereslet emelkedése is látható - mondta Rácz Csaba az Árukereső.hu ügyvezetője.
A keresési trendeket tekintve a Google szerint az utóbbi évek egyik legnagyobb változása a mobil eszközök előretörése. Hazánkban ma már a lakosság 61 százaléka rendelkezik okostelefonnal, ami közel a duplája a 2014-es adatoknak. Ez a vásárlói szokásokra is hatással van.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az online adatgyűjtés sokszor a boltban, nézelődés közben történik. Ezzel is magyarázható, hogy a vásárlók számára az online és offline vásárlási élmény egyre inkább összekapcsolódik, kiegészíti egymást.
- mondta Bíró Pál, a Google magyarországi iparági vezetője.
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








