Talán még hónapokig folytathatta volna üzelmeit a raktáros, de lebuktatta egy éber vagyonőr.
Alacsonyabb áron beszerezhető, gyengébb minőségű húsokat rendel beszállítóitól a Tesco - írja a Magyar Idők. Az üzletlánc is megszólal, miért váltott.
A korábbiaknál alacsonyabb beszerzési áron, gyengébb minőségű tőkehúsokat rendelt beszállítóitól a Tesco áruházlánc, a termékek fogyasztói ára azonban nem lett alacsonyabb az üzletekben - értesült a Magyar Idők.
Nem baj, ha rosszabb a minőség, csak olcsóbb legyen az áru - mondta a lapnak egy sertéshúsokat beszállító cég vezetője, említve, hogy az alacsonyabb árú alapanyag például a sertés egyes részeinek zsírosabb változatát jelentheti, amely kevesebb színhúst tartalmaz. Ezzel szemben úgy tűnik, hogy a nyomott beszerzési árral megszerzett különbözet nem jelentkezik a húspultok fogyasztói áraiban.
A Tesco azt közölte: a lánc mindig a vásárlói igényeknek megfelelően alakítja ki a kínálatát, amihez a csaknem hárommillió, Clubcard pontgyűjtő kártyával rendelkező vevőjük fogyasztási szokásait elemzik. - Ez alapján van olyan termékkör, amit lehet szűkíteni - jegyezte meg a vállalat sajtóosztálya. Hangsúlyozták, hogy az árukészlet csökkenése nem jelenti a választék csökkentését, pusztán a készletek optimalizálását, ami mindig az aktuális forgalomhoz igazodik.

Te is így adod el a cuccaidat a Vinted-en, Facebook-on? Most érkezett, brutál NAV-bírságot kaphatsz!
A közhiedelemmel ellentétben bizonyos értékhatár felett a neten eladott használt holmink után is adózni kell, bizonylatot kell kiállítani, nyilvántartást vezetni.

-
AI és a magyar munkaerőpiac: kit hoz előnybe, és kit sodor partvonalra?
Sólyom Balázst, a Trendency Zrt. adatüzletágának vezetőjét kérdeztük.
-
Most kiderül, hogy mennyire AI-ready a hazai kkv szektor – Töltsd ki a kérdőívet!
A kérdőív kitöltése 5 perc.
-
Készpénz helyett digitális: így fizet ma Magyarország - videó
2024-ben az elektronikus tranzakciók száma pedig meghaladta a 2,5 milliárdot.
-
Új korszakot indít a Lidl (x)
Húsz év alatt a Lidl Magyarországon nemcsak piacvezető élelmiszerlánccá vált, hanem olyan közösségi szereplővé is


