Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
Önkorlátozó nyilatkozatot tehetnek mindazok, akik ugyan még nem tudnak uralkodni a játékszenvedélyükön, de legalább felismerték, hogy játékfüggők. Több ezer játékfüggő döntött úgy az elmúlt időszakban, hogy a saját érdekében kitiltatja magát a kaszinókból és a kártyatermekből - írja a Magyar Idők.
Ez év január 1-jétől úgynevezett jelentős önkorlátozó nyilatkozatot tehetnek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal formanyomtatványán mindazok, akik ugyan még nem tudnak uralkodni a játékszenvedélyükön, de legalább felismerték, hogy játékfüggők. Ők egy nyilatkozattal korlátozhatják a belépésüket a játékkaszinókba és kártyatermekbe, illetve regisztrációjukat vagy a költési limitjüket az online kaszinójáték-oldalakon egy-, három- vagy ötéves időtartamra.
Varga Mihály mostani tájékoztatása szerint a jogszabály hatálybalépése és augusztus 15. között 37 érvényes jelentős önkorlátozó nyilatkozatot vett nyilvántartásba az adóhatóság. A játékosvédelmi nyilvántartásban ezen felül 1859 bírósági korlátozás miatt sérülékeny személy is szerepel, szintén az augusztus 15-i állapot szerint.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








