Mit ki nem találnak: tényleg olyan jó a vegán kozmetikum?

Mit ki nem találnak: tényleg olyan jó a vegán kozmetikum?

2016. május 22. 11:03

A "minimál szépségápolás" jelenleg a legnépszerűbb beauty trend a magyar nők körében. Emellett sokan figyelnek arra, hogy állatokon nem tesztelt termékeket használjanak, és szintén nagy tábora van a természetközeli, illetve saját készítésű kozmetikumot használóknak.

A magyar nők közel fele híve a "minimál szépségápolásnak", azaz az olyan kozmetikai termékek használatának, amelyek minél kevesebb összetevőt tartalmaznak - derül ki a CD szépségápolási márka és az NRC Piackutató friss reprezentatív felmérésből, amely azt vizsgálta, milyen szépségápolási irányzatokat, trendeket igyekeznek beépíteni a napi rutinjukba. A válaszadók 46 százaléka véli úgy a kozmetikumok alapanyagai esetében, hogy "minél kevesebb, annál jobb". A második leggyakoribb trend, amelyet a honi hölgyek követnek mostanában, az állatvédelem, 27 százalékuk figyel arra, hogy lehetőleg olyan termékeket használjon, amelyeket nem tesztelnek állatokon.

Előbbivel összefügghet, hogy a válaszadók 11 százaléka használ vegán, azaz állati összetevőtől teljesen mentes kozmetikumot.

A népszerűségi sorrenden tovább menve a magyar nők több mint negyede a természetközeli testápolást igyekszik belevenni a napi rutinjába, azaz igyekszik természetes alapanyagokat felhasználni a szépségápolás során. A magyar nők tudatosságára vall, hogy a szépségápolási cikkek használatánál a választásukat jelentősen befolyásolják az olyan tényezők is, mint a termék összetétele, illetve a rajtuk található különböző védjegyek és jelölések.

Szintén egyre nagyobb a divatja a DIY (do-it-yourself), azaz a saját, házi készítésű kozmetikumoknak: a válaszadók 15 százaléka használ otthon kikevert szépségápolási szereket. Ezt a trendet az is erősítheti, hogy egyre több ilyen recept lelhető fel az interneten a különböző beauty blogokon. Tízből egy magyar nő esküszik a különböző egzotikus olajok, illetve az ezt tartalmazó szépségápolási termékek használatára.

NEKED AJÁNLJUK
Több ezer magyar szülő rontja el így a gyerekét: vigyázz, nehogy elkövesd ezt a hibát

Mi, magyarok nem vagyunk a toppon, ha pénzügyi tudatosságról van szó, pedig fontos lenne, hogy jó példával járjunk gyermekeink előtt is.

Ismét zsebbe kell nyúlnia a magyar szülőknek: súlyos kiadás vár rájuk a következő hónapokban

Az infláció miatt a szülőknek a zsebpénz politikájukat is át kell gondolniuk, hiszen minden drágul, így bizony a zsebpénzt is emelni kellene.

Ők azok, akik a válságból is profitálnak: keveseknek jön be, de nagyot kaszálnak majd

Pistyur Veronika szerint a válságban erős üzleti tervek is születhetnek, hiszen jobban figyelünk, és reagálunk, mint akkor, ha kényelem van.

Rengeteg magyar kedvenc terméke tűnhet el a boltok polcairól: óriási a baj, ennek nem látni a végét

Papírhiány, munkaerőhiány, az adózási rend változása mind hozzájárul ahhoz, hogy egyre nehezebb kiadni könyveket.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2022. október 5. szerda
Aurél
40. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Portfolio Future of Finance 2022
Pénzügyeink 5, 10 vagy 20 év múlva? Új konferencia ad teljes képet.
EZT OLVASTAD MÁR?