Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Szlovákiába terelődhet át az internetes kereskedelem egy része hazánkból, miután márciusban életbe lép a vasárnapi pihenőnap kapcsán elrendelt értékesítési tilalom a webáruházak esetén is.
Szakmabeliek szerint előfordulhat, hogy külföldi webkereskedők szippantják el az interneten lebonyolódó kereskedelmi forgalom egy részét.
- mondta a Magyar Nemzetnek az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) főtitkára.
Vámos György úgy vélekedett, az is előfordulhat, hogy előtérbe kerülnek a Szlovákiába települt internetes áruházak, azt ugyanis senki nem fogja tudni ellenőrizni, így megtiltani sem, hogy egy határon túlról érkezett szállító jármű vasárnap csomagot kézbesítsen a magyarországi megrendelőknek.
Mint mondta, mostanra egyébként is több internetes kereskedelemmel foglalkozó magyar vállalkozás tette át székhelyét a szomszédba. Vámos György szerint itthon az is megoldás lehet, ha a webáruház olyan helyszínt jelöl meg az áru átadására, amelyik vasárnap is nyitva lehet. Így például ma is több e-bolt termékeit lehet benzinkutakon átvenni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








