Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Az európai okostelefon-tulajdonosok több mint felének a telefonján már van vásárlási mobilapplikáció, 100-ból 56-an legalább havonta egyszer vásárolnak is így.
Az európai okostelefon-használók több mint fele már letöltött valamilyen vásárlási applikációt a telefonjára, és jelenleg ezen válaszadók 56 százaléka használja ezeket rendszeresen (havonta legalább egyszer). A megkérdezett európai felhasználók harmada tervezi, hogy a következő 12 hónapban fog alkalmazáson keresztül vásárolni - derül ki a MasterCard felméréséből.
A legnépszerűbb vásárlási alkalmazások azok, melyek révén mobiltelefon-egyenlegüket tölthetik fel a felhasználók, vagy médiatartalmakat tudnak letölteni. Egyre népszerűbbé válnak azonban a divat- és szépségápolási cikkek vagy a színház-, mozi- és koncertjegyek vásárlására szolgáló alkalmazások is.
A kutatás arra is rámutatott, hogy amennyiben a fogyasztók úgy érzik, hogy egy alkalmazás révén pénzt takaríthatnak meg, vagy leegyszerűsíthetik a vásárlás folyamatát, úgy szívesen vásárolnak még gyakrabban mobil applikációkon keresztül.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








