Az üzletlánc egy átfogó akció keretében mintegy 1500, nem élelmiszer jellegű termék árát csökkenti.
A Shopline webáruház és a Magyar Posta Zrt. megállapodásának köszönhetően, az országban elsők között a Shopline vásárlói csomagautomatákban vehetik át megrendelt termékeiket nyolc budapesti és 18 vidéki helyszínen - tájékoztatta a Pénzcentrum.hu-t a Shopline.
A 2014. májusában a Magyar Posta által beüzemelt csomagautomatákból elsők között a Shopline webáruház felhasználói által rendelt küldeményeket lehet átvenni a hét minden napján, 0-24 óráig. A Shopline vásárlói június folyamán megrendeléseiket átvételi díj megfizetése nélkül vehetik át az automatákból.
A csomagautomatás átvétel nagyon egyszerű: a shopline.hu oldalon a megrendelés során a felhasználónak az átvételi módok közült ki kell választania, hogy melyik automatába kéri a kézbesítést, a szállítást a Magyar Posta végzi. A Magyar Posta Logisztika a megrendelt terméket eljuttatja a feladótól a kiválasztott csomagautomatába. Ezt követően az ügyfél SMS-ben kap tájékoztatást a küldemény megérkezéséről és az átvételhez szükséges azonosító kódról. A csomag az üzenet érkezésétől számított 48 órán belül, a nap bármely órájában, sorban állás nélkül átvehető. Azokat a küldeményeket, amelyeket nem vesznek át 48 órán belül, a legközelebbi postán őrzik meg.
A Magyar Posta Zrt. és a Shopline együttműködés égisze alatt az online rendelt termékeket a 26 csomagautomatán kívül, további 125 MOL Posta Ponton - a legtöbb helyen 0-24 órában - át lehet venni. A hagyományos házhoz történő kézbesítés mellett az alternatív átvevőpontok népszerűsége a magyarországi piacon is folyamatosan nő.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Ingyenes és könnyen elérhető: egyre többen használják a hulladékudvarokat
Aranykuka kampányt indított a MOHU.
-
Vállalkozásod van? Így csökkentheted az áramköltségeket akár harmadával, beruházás nélkül
Szalai Sándort, az E.ON szakértőjét kérdeztük az energiaszolgáltató új tarifacsomagjáról.


