Csillag (újjá) születik (x)

Pénzcentrum
2013. február 25. 04:00

Egyesek 140 évesen is lenyűgöző formában vannak: a vörös szőnyeghez öltözve, ellenállhatatlan mosolyával, csábító vonalaival, átlátszó címkéjével és stílusos dombornyomásával az új Heineken palack megérkezett Magyarországra.


A világ első számú sörmárkájaként ismert Heineken, gondolt egy nagyot és új 0,5 és 0,33 literes palackok bevezetésével ünnepli 140. születésnapját. Legyél akár egy egzotikus szigeten, mint James Bond, egy New York-i szórakozóhelyen, vagy egy budapesti romkocsmában: mostantól a világ első számú prémium sörének nemcsak tartalma, de formája is ugyanolyan a Föld minden pontján.

A Heineken mindig is elkötelezett volt az innováció mellett és 1873 óta töretlenül fejlődik, megújul. Másfél évszázad alatt mindig a legújabb megoldásokat alkalmazta, hogy a sör minősége megfeleljen a legmagasabb elvárásoknak, és ezért alkalmaz egy új innovatív csomagolási technológiát, amellyel az eddiginél is exkluzívabb élményben részesíti fogyasztóit. A nemrég bevezetett karcsúbb, modern palackot könnyű felismerni mind a 192 országban, ahol az emberek nap, mint nap élvezik a Heineken ízét.

"Büszke vagyok, hogy a világszerte egységes megjelenésű, újratervezett, visszaváltható Heineken® palackot az elsők között Magyarországon mutattuk be. Márkánkat folyamatosan tökéletesítjük, és büszkék vagyunk arra, hogy élen járunk mind ízvilágban, mind formatervezésben. A Heineken időt és energiát fektet az újításokba, innovációkba, és reméljük, hogy fogyasztóink értékelik törekvéseinket. A palackot a tökéletesség igényével terveztük, hogy a Heineken prémium minőségének megfeleljen - mondta Bram Westenbrink, a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. marketing igazgatója.

A Heineken új palackjaiban kívül is és belül is a prémium minőségről szól minden. Az új, mosoly inspirálta zöld nyakcímke már a korábbinál hosszabb nyakról csábít, míg az átlátszó címkének köszönhetően többé nem marad rejtve a prémium minőségű sör, amelynek eredetiségére a dombornyomott hátú palack is biztosíték. Modern vonalainak köszönhetően az új üveg kellemes tapintású és jobban illik a kézbe is. Az innováció azonban nem csak a formatervezésben jelenik meg, hiszen a hamisítatlan Heineken-élmény csak a palack tartalmával együtt az igazi, vagyis a 140 éves prémium minőségű Heineken® sörrel, amely hű maradt, a mindössze 3 összetevőből álló eredeti receptjéhez: víz, 100%-os árpamaláta és komló.

Fogyasszuk felelősen a Heinekent az új palackokból most már világszerte!

További információk

(X)

NEKED AJÁNLJUK
Kihívásból lehetőség – Innováció a nyelvtanulásban gyerekeknek (x)

A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.

Sokkal több magyar gyereket bántanak így: igazi kegyetlen világ ez, bárki óriási bajba kerülhet

A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.

Jön az V. Mindset Meetup hétvégén, építs te is kapcsolatokat, ne maradj le! (x)

Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.

Járt már homoktövis szüreten? Most megteheti! (x)

Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. december 14. szombat
Szilárda
50. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2024. december 14. 19:19
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33