Egérpiszok miatt be kellett zárni a legnagyobb brit áruházlánc, a Tesco egyik londoni zászlóshajóját.
A Covent Gardenben lévő nagyáruházat közegészségügyi ellenőrök "vonták ki" a kereskedelmi forgalomból, miután - jelentésük szerint - egerek miatti súlyos fertőzésveszélyt fedeztek fel. A Tesco mély aggodalmát fejezte ki a helyzet miatt - egyúttal sajnálkozásának is hangot adott, hogy nem sikerült eleget tennie saját, "nagyon szigorú" tisztasági előírásainak.
Az áruházat - a The Daily Telegraph című brit lap híradása szerint - a hét elején zárták be. A hatóság alapos nagytakarítást rendelt el.
A Tesco 300 ezer embert foglalkoztat 2500 nagy-britanniai áruházában. Részesedése a kiskereskedelmi forgalom egészéből az utóbbi egy évben valamelyest csökkent, 30,6 százalékról 30,2 százalékra mérséklődött. Legfőbb vetélytársa, az Asda 17,3-ről 17,9 százalékra növelte hányadát.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








