Milliós telefonszámlát postázott egy idős házaspárnak az ACN Communication Hungary Kft. Mint később kiderült, a számla hibás volt.
Gyulafalvi Károlyné (70) épp a kórházból tért haza, amikor a postás a kezébe nyomott egy számlát. A papír tanúsága a szerint a család alaposan belefeledkezhetett a telefonbeszélgetésekbe, ugyanis 2,7 millió forintot kért tőle az ACN Communication Hungary Kft - számolt be az esetről a Blikk.
"Ha eladnánk a lakásunkat, az ár feléből tudtam volna csak törleszteni ezt az összeget" - mondta a hölgy, aki férjének is megmutatta a pontosan 2 millió 744 ezres követelést.
"Havonta 3-4 ezer forintot szoktunk telefonálni, ehhez képest a számla szerint a múlt hónapban le sem tettük a kagylót. Végül egy ismerősünk segített rajtunk, aki megtudta, hogy a közel hárommillión kívül egy 44 ezres számlánk is van" - mondta a lapnak a kétségbeesett hölgy.
Az idős házaspár vesszőfutása végül szerencsés véget ért, hiszen kiderült, hogy a szolgáltató cég téves összeget tüntetett fel a számlán, ám nem csupán az ő esetükben. Volt, aki közel 900 ezres számlát kapott. Mint kiderült, a megrémisztett ügyfelek a hibás számlákat figyelmen kívül hagyhatják, a szolgáltató elismerte a hibát, és nem hajtja be a pénzt.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


