A társadalmi státuszt jelző luxuscikkek iránti igény, vagy legalábbis ennek látszata annyira fontos a kínaiaknak, hogy már a divatcégek ajándék bevásárlótáskáit is hamisítják.
Kínáé jelenleg a leggyorsabban növekvő luxuscikk piac, szakértői becslések szerint 2020-ra az ázsiai országban bonyolíthatják a legnagyobb forgalmat a felsőkategóriás termékgyártók. Azok azonban, akik nem engedhetik meg maguknak a márkás eredeti cikkek megvásárlását, megelégszenek a társadalmi státus jelzők látszatával, és hamisítványt vásárolnak. Egészen a közelmúltig a hamisítók csak táskák és egyéb ruházati kiegészítők utánzatait gyártották, de ma már a Chanel, Gucci vagy Louis Vuitton üzletekben adott bevásárlótáskákat is másolják - tájékoztat a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület.
Kína legnagyobb online boltja, a Taobao oldala száznál is több luxusmárkák jelzéseivel ellátott papírtáskát listáz, amelyek ára 5 és 40 jüan (185 és 1500 forint) között változik. A kínálatban szinte minden szerepel, a Hermés, Louis Vuitton, Chanel, Prada és Burberry táskák utánzatai csak néhány a sok közül.
A portál által megszólaltatott kereskedő elmondta, egy hónap alatt több mint hatszáz darab hamisított Louis Vuitton papírtáskát adott el, darabját 3 jüanért (110 forint). Mint mondta, korábban is papírtáskák gyártásával foglalkozott megbízásos alapon, ám mikor felismerte, komoly kereslet mutatkozik a luxuscikkek logóival ellátott termékek iránt, mellékkeresetként ezeket is elkezdte utángyártani.
A kínaiak a Prada és Chanel által is használt műanyagszatyrok hamisításával is megpróbálkoztak, ám ezekre, átlátszóságuk okán alig mutatkozott kereslet. Ami iránt viszont mutatkozik igény az a blokkok hamisítása: egyes vásárlók ugyanis örömmel veszik, ha a luxuscikk logójával ellátott hamis papírtáskájukba blokk is kerül, amely egy Gucci vagy Hermés táska korábbi megvásárlását engedi sejtetni.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A hamis ajándék bevásárlótáskák gyártása és terjesztése ugyanúgy sérti az eredeti gyártók szellemitulajdon-jogait, ahogy más termékeik illegális másolása is, az e-kereskedelmi felügyelet hiánya miatt ezek terjesztésének is nehéz gátat szabni.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








