Az utolsó adventi héten dől el, hogy a decemberi kiskereskedelmi forgalom felfelé mozdul-e idén, vagy a tavalyi alacsony szinten marad - írja a Napi Gazdaság.
A CBA-nál a lapnak úgy nyilatkoztak: eddig semmi jelét nem látták az önfeledt karácsonyi költekezésnek. A karácsonyi bevásárlásnál arra számítanak, a vevők kevesebb, de jobb minőségű termékeket keresik majd. A hús és a hal megvásárlását az utolsó pillanatra halasztják a háztartások, ezért jó aranyvasárnapi hétvégére számítanak.
Az Auchannál csak a múlt hétvégén érződött a karácsony közelsége, ebből arra lehet következtetni, hogy idén sem várható nagy költekezés, jó eséllyel a tavalyi forgalmat hozhatja a cég. Továbbra is kelendő az áruházláncnál a lédig szaloncukor. Az Auchannál azt tapasztalják, hogy a családok a gyerekeken nem nagyon spórolnak, a gyerekjáték jó forgalmi adatokat mutat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







