Sok fogyasztó kifogásolja, hogy a Magyarországon tevékenykedő multinacionális vállalatok közül többen tegezik őket - áll a Magyar Nemzet mai számában. A lap szerint van olyan vásárló, aki a tegeződés miatt a lábát sem hajlandó betenni az IKEA-áruházba.
Ugyanakkor az IKEA és a mobilszolgáltatók például Belgiumban, Svájcban, Németországban és Franciaországban magázódnak ügyfeleikkel. Így a belgiumi IKEA-áruházakban a francia, mind a flamand anyanyelvű vevőket megszólító feliratok magázódnak annak ellenére, hogy Belgiumban mindkét nyelvterületen a tegeződés kissé általánosabb, mint nálunk.
Az IKEA tájékoztatása szerint a Magyarországon alkalmazott kommunikációs forma az áruházlánc nyitottságát és a svéd szellemiséget tükrözi, a vállalati kultúra része. Svédországban ugyanis a hatvanas évek felé a "Du-reform" nevű mozgalom eredményeképp megszűnt a magázás - a királyi család megszólítása kivételével.
A Telenor sajtóosztálya azt közölte, ők lakossági ügyfeleikkel csak személytelen helyzetekben tegeződnek, személyes helyzetekben azonban (például a telefonos ügyfélszolgálatnál) magázzák az ügyfelet.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








