Hatodik magyarországi üzletét nyitja május 13-án, pénteken a Tchibo: a kávézólánc a Mammut II-ben indít új boltot.
Május 13-án nyitja meg legújabb magyarországi üzletét a Tchibo: a kávézólánc hatodik boltja a Mammut II-ben kapott helyet.
Az üzletben -hasonlóan a lánc többi boltjához- nem csak kávékészítményeket, illetve a hozzájuk kapcsolódó kiegészítőket (csészék, termoszok, stb.) lehet majd kapni, hanem hetente változó témák köré rendezve kínálják termékeiket a háztartási cikkektől kezdve, a ruhaneműn,gyermekjátékokon át a sportcikkekig, ill. műszaki cikkekig.
A Tchibo az őrölt-pörkölt kávépiac egyik vezető forgalmazója. Az 1949-ben Németországban alapított kávé-csomagküldő szolgálat mára nemzetközi nagyvállalattá nőtte ki magát. A Tchibo a magyarországi kávépiacon négy márkával van jelen: Tchibo, Eduscho, Wiener Extra és Davidoff.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.