2011 márciusában 8 ezerrel nőtt, így a hónapban 1,967 millió volt a becsült vezetékes szélessávúinternet-előfizetések száma, közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
A vizsgált hónapban a hagyományos telefonvonalon szélessávú xDSL-internetszolgáltatásra előfizetők száma az előző havi 804 ezerről közel 803 ezerre csökkent. A gyorsjelentésben szereplő - legnagyobb - kábelszolgáltatók előfizetései márciusban 765 ezerre változtak. Az FTTx, vagyis az optikai szálon nyújtott szolgáltatás esetében 228 ezer előfizetés volt a hónap végén. Így összességében 2011 márciusában a vezetékes szélessávúinternet-előfizetések becsült száma 1,967 millió volt (februárban 1,959 millió).
A gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók által nyilvántartott vezetékes- és kábeltelevízió-hálózatos hangátviteli csatornák száma összességében nőtt, márciusban ez az érték közel 2,953 millió volt. A teljes hangcsatorna-számon belül a hagyományos vezetékestelefon-vonalak száma a hónapban 2,219 millió (az előző hónapban 2,242 millió), a kábeltelevíziós hálózaton működő hangcsatornák száma 628 ezer (az előző hónapban 619 ezer), míg az IP-alapú hangcsatornák száma 105 ezer (az előző hónapban közel 104 ezer) volt.

Márciusban a száz főre jutó vezetékes hangátviteli csatornák száma 29,58 darab, a háztartások vezetékestelefon-ellátottsága pedig 59,28 százalék volt. Az előfizetők hagyományos telefonvonalon 373 millió, IP-alapon pedig 101 millió percnyi hívást kezdeményeztek. A vizsgált hónapban az egy fővonalra jutó kezdeményezett hívások átlagos időtartama 160,5 perc volt. A márciusi adatok szerint az előfizetők a szolgáltatóváltást megkönnyítő számhordozhatóság keretében 2004. január óta összesen 615 ezer számot hordoztak.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


