2011 márciusában 8 ezerrel nőtt, így a hónapban 1,967 millió volt a becsült vezetékes szélessávúinternet-előfizetések száma, közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
A vizsgált hónapban a hagyományos telefonvonalon szélessávú xDSL-internetszolgáltatásra előfizetők száma az előző havi 804 ezerről közel 803 ezerre csökkent. A gyorsjelentésben szereplő - legnagyobb - kábelszolgáltatók előfizetései márciusban 765 ezerre változtak. Az FTTx, vagyis az optikai szálon nyújtott szolgáltatás esetében 228 ezer előfizetés volt a hónap végén. Így összességében 2011 márciusában a vezetékes szélessávúinternet-előfizetések becsült száma 1,967 millió volt (februárban 1,959 millió).
A gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók által nyilvántartott vezetékes- és kábeltelevízió-hálózatos hangátviteli csatornák száma összességében nőtt, márciusban ez az érték közel 2,953 millió volt. A teljes hangcsatorna-számon belül a hagyományos vezetékestelefon-vonalak száma a hónapban 2,219 millió (az előző hónapban 2,242 millió), a kábeltelevíziós hálózaton működő hangcsatornák száma 628 ezer (az előző hónapban 619 ezer), míg az IP-alapú hangcsatornák száma 105 ezer (az előző hónapban közel 104 ezer) volt.

Márciusban a száz főre jutó vezetékes hangátviteli csatornák száma 29,58 darab, a háztartások vezetékestelefon-ellátottsága pedig 59,28 százalék volt. Az előfizetők hagyományos telefonvonalon 373 millió, IP-alapon pedig 101 millió percnyi hívást kezdeményeztek. A vizsgált hónapban az egy fővonalra jutó kezdeményezett hívások átlagos időtartama 160,5 perc volt. A márciusi adatok szerint az előfizetők a szolgáltatóváltást megkönnyítő számhordozhatóság keretében 2004. január óta összesen 615 ezer számot hordoztak.

-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








