19 °C Budapest

Jelentős UPC-tendert nyert a Posta

2011. március 23. 10:32

A Magyar Posta nyerte a UPC negyvenezer modem és médiabox kézbesítésére kiírt pályázatát. A projekt referenciaértéke kiemelkedő, hiszen a folyamatosan fejlődő csomagpiac komoly lehetőségeket rejt a társaság számára.

Negyvenezer távközlési berendezést kézbesít március végétől a Posta

A pályázatot a közelmúltban megvásárolt Fibernet kábelhálózatok előfizetőinek szolgáltató-váltásához szükséges új távközlési eszközök (modemek, médiaboxok) kiszállítására írta ki a telekommunikációs társaság. A berendezések előfizetőknek való kézbesítésén túl a munkalap címzettel történő aláíratását és a megbízónak való visszajuttatását vállalta a legjobb feltételekkel a Magyar Posta.

A UPC számára fontos volt a "letéti kezelés" szolgáltatás is, azaz, hogy a cég új ügyfelei országszerte a lakóhelyükhöz közel tudják átvenni a csomagot abban az esetben, ha a kétszeri kézbesítési kísérlet esetleg sikertelen volt. A berendezések kézbesítését március végén kezdi és júliusban fejezi be a Posta.

A Magyar Posta Zrt. döntően már versenykörnyezetben működő gazdálkodó szervezet, bevételeinek túlnyomó többsége már innen származik. Portfoliójának egyes elemei ugyan még a fenntartott szolgáltatási körbe tartoznak, azonban a postapiac közelgő liberalizációjával e monopóliumok is végképp eltűnnek. 

JÓL JÖNNE 2 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 2 millió forintot igényelnél, 60 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 42 034 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 9,96%), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 42 083 forintos törlesztőt (THM 10,01%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

Világviszonylatban is egyedülálló a Magyar Posta Logisztika ügyfélszolgálata
Nemzetközi elismerést kapott a Magyar Posta Logisztika ügyfélszolgálata. Harmadízben nyerte el EMS ügyfélszolgálati munkájáért az "Év Ügyfélszolgálata" kitüntető címet. Az EMS gyorspostáért felelős ügyfélszolgálatok nemzetközi versenyében - a 164 tagország mezőnyében - a kisforgalmú szolgáltatók kategóriájában választották a Magyar Postát immár harmadszor a legjobbnak.

Az EMS kooperáció az ügyfélszolgálati témát kiemelten kezeli, elismeri kulcsfontosságú szerepét az ügyfelek megtartásában, így 2006-tól minden évben meghirdeti a tagországok ügyfélszolgálatainak versenyét. A 164 ország közül 2010-ben 47 teljesítette az előírt 96%-os minőségi szintet, melyekből végül szavazás útján választották a magyart a legjobbnak. A Magyar Postának az elmúlt négy évben háromszor sikerült ezt az elismerést kivívni, ami világviszonylatban is egyedülálló.

NEKED AJÁNLJUK
Erről ne maradj le!
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2022
A jövő vállalata - Zöld az út a fenntarthatóság felé!
Portfolio Digital Transformation 2022
Szektorokon átívelő tudás a belső folyamatoktól a termékig!
Külföldi piacra lépés 2022
Ingyenes online konferencia hazai kkv-nak!
EZT OLVASTAD MÁR?