A Tesco-Global Áruházak Zrt. 2010 őszén ismét országos kampányt hirdetett PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére. A 2010. szeptember 24. és 2011. február 11. között lezajlott akció során mintegy 9 millió darab PET-palackot és 33 millió darab alumíniumdobozt gyűjtöttek össze a Tesco vásárlói - áll az áruházlánc közleményében.
A Tesco szeptember 24. és február 11. között országszerte 110 hipermarketben újra, immár harmadik alkalommal hirdetett nagyszabású nyereményakciót a PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére. A vásárlók 9 millió darab PET-palackot, valamint 33 millió alumíniumdobozt gyűjtöttek össze az akció ideje alatt. Az előző, 2010 augusztusában lezárult kampányhoz képest 50%-kal több PET-palackot és 73%-kal több alumíniumdobozt vittek az áruházakba.
"Köszönjük vásárlóinknak, hogy ilyen szép számban részt vettek az akcióban, és a gondosan összegyűjtött 9 millió PET-palack és 33 millió alumíniumdoboz révén hozzájárultak ahhoz, hogy környezetünk zöld és élhető maradhasson. Tavasszal szeretnénk folytatni a hulladék-visszagyűjtést népszerűsítő kampányaink sorát, reméljük, ismét csatlakoznak hozzánk", mondta Iglódi-Csató Judit, a Tesco kommunikációs igazgatója.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében