Jön a gazdaságos bikinivonal és lábgyantázás: az év végéig 70 szépségszalon nyitását tervezi a Tesco Nagy-Britanniában.
A Daily Mail c. napilap információi szerint a magyar piacon is jelen lévő Tesco 15 millió font (közel 5 milliárd forint) éves bevételt remél az új üzletágtól. A tervek szerint még idén 70 gazdaságos szépségszalon nyílik a szigetországban. A Your Beauty Salon (A Te Szépségszalonod) néven futó láncból kettő már meg is nyílt. A szolgáltatások között megtalálható a fodrászat, a kozmetika, a gyantázás, pedikűr és manikűr, valamint a masszázs is. Hajvágást már 12 fonttól (3800 forint) kínálnak: ez meglehetősen kedvező árnak számít Nagy-Britanniában.
A szépségiparban dolgozó szakértőket megosztja a terv: vannak, akik szerint az alacsony árú kozmetikai szolgáltatások jelentős piaci rést tömhetnek be, így könnyedén sikeres lehet az üzlet. Az ellenzők szerint azonban a fodrászat,a kozmetika és a masszázs pont azok a szolgáltatások, amelyeken nem spórolnak az emberek. Így egy jónevű szalonban szívesebben hagyják ott a pénzüket. Mint egyikőjük fogalmazott, a legtöbb nő szereti különlegesnek érezni magát, és inkább titokban tartja, hogy frizuráját a Tescóban csináltatta.
A Tesco nálunk is újít
Iglódi-Csató Judit a Tesco Globál Áruházak Zrt. kommunikációs igazgatója egy hónapja úgy nyilatkozott, hogy jelenleg Angliában és hazánkban is egyaránt a szépségápolási területek üzleten belüli önállóbb megjelenítésére törekednek, a környezettől elkülönülő, figyelemfelhívó bútorokkal, padlóval. Jelenleg ilyen stílussal a budaörsi áruházban találkozhatnak a vevők, de országos szinten a nagyobb áruházaikban is szeretnék megvalósítani a speciális megjelenést.
Mint arról a Pénzcentrum.hu korábban beszámolt, tavaly augusztusban radikálisan átalakul az áruházlánc Fogarasi úti hipermarkete is. Több profilt, így a például a telefonok, fényképezőgépek és fotóalkatrészek eladását az áruházon belül elkülönített üzletrészbe helyeztek át, ahogyan új üzlethelyiséget alakítottak ki az optikának, amelyet a szakboltok mintájára különféle szolgáltatásokkal egészítettek ki.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








