Ugyan a magas inflációs környezetben nő a fogyasztói tudatosság, továbbra is meghatározóak az impulzusok a kelet-közép európai fogyasztók vásárlási szokásaiban.
A japán cégóriás, a Toshiba, idén decemberben az ágazatban jelenlévők közül elsőként dobja piacra a szemüveg nélkül is nézhető háromdimenziós televízióit - közölte az MTI. A 3D-és élményt egy integrált képrendszer bevezetése teszi lehetővé. A japán fővárosban tegnap a közönség is megcsodálhatta az új készülékeket.
A térhatás úgy adódik, hogy eltérő képet lát az ember jobb és a bal szeme. Ez a technika jelenleg még forradalminak számít a piacon. Először két méretben (30,5 és 50,8 cm képátmérő) vásárolhatják meg a fogyasztók a televíziókat és majd csak évek múltán juthatnak hozzá a nagyobb berendezésekhez, amikor már azok gyártása is kifizetődőnek bizonyul, ami által az eladási ár a lakosság széles rétegének válik megfizethetővé.
A szintén japán mamutvállalat, Sony, 2010 júniusától kezdte árusítani 3D-s szemüveggel nézhető készülékeit világszerte, a Panasonic pedig már ez év tavaszán előjött hasonló elven működő termékeivel az USA-ban. A fejlesztés gőzerővel folyik minden világcégnél, így a Samsungnál is, aki nem akar lemaradni a vetélytársaktól, ezért még 2010-ben szeretné piacra vinni térhatású televízióit.
A Telecoms and Media piackutató cég szerint egyenlőre Magyarországon egyáltalán nem biztos, hogy megéri 3D-és készülékeket vásárolni, mivel a háromdimenziós technikával vetített műsorok még elég korlátozott számban vannak jelen, de ennek ellenére több tízezer ilyen berendezés kerülhet a háztartásokba.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon
- Megszólalt a Magyar Posta a kamu csomagokról
- EP-korrupciós botrány: lépett az EP
- Okok, amelyek a magasba emelték, aztán a földhöz csapták Szoboszlai Dominik Liverpoolját
- Több előadásától is elbúcsúzik a Vígszínház