Letették az alapkövét a METRO budaörsi központja mellett épülő Vevőakadémiának, amely egy, a legmagasabb minőségi és szakmai elvárásoknak megfelelő tankonyhát is magába foglal. A METRO az ügyféligények jobb kiszolgálásával és speciális szolgáltatások bevezetésével válaszol a kereskedelemben legújabb kihívásaira.
Wittinghoff Tamás, Budaörs polgármestere, Peter Schweighofer, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója és Dávid Gábor a METRO Kereskedelmi Kft. Vevőmenedzsment igazgatója ünnepélyes keretek közt tette le a METRO Vevőakadémia alapkövét a társaság székhelyéül is szolgáló budaörsi áruház területén.
Az 1200 négyzetméteres új létesítménnyel a METRO professzionális vásárlóinak még magasabb színvonalú kiszolgálását tervezik, de főként a vendéglátóipar számára jelent újdonságot, hiszen egy 600 négyzetméteres tankonyha és egy nagy auditórium is létrejön az új szárnyban. A 12 főzőhelyes tankonyhában tematikus programokkal várják a magyar gasztronómia szereplőit, pl. Hungarikumok és a magyar mezőgazdaság egyéb értékei, valamint Édesvízi halaink és a belőlük készíthető ételek akkreditált felnőttképzési programok keretében.
Az idén őszre elkészülő létesítményben mindezek mellett kávézó, étterem, a kereskedők számára mintaüzlet és konferenciaterem is helyet kapnak.
"Kitartó munkánk és rugalmasságunk a METRO folyamatos sikerének záloga, amellyel a professzionális partnereink a HoReCa szektor képviselői és a kis független kereskedők egyaránt profitálhatnak. A METRO a jelenlegi beruházással újfent egyértelműsíti, hogy hosszú távon elkötelezett a magyar piac mellett" - mondta Peter Schweighofer az alapkőletétel alkalmából tartott ünnepségen.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban
- Fontos döntést kell meghozni a nyugdíjjal kapcsolatban
- Világrekorder viadal kezdődik a Balatonon
- Lehet számolgatni a Superchargereknél
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon