Letették az alapkövét a METRO budaörsi központja mellett épülő Vevőakadémiának, amely egy, a legmagasabb minőségi és szakmai elvárásoknak megfelelő tankonyhát is magába foglal. A METRO az ügyféligények jobb kiszolgálásával és speciális szolgáltatások bevezetésével válaszol a kereskedelemben legújabb kihívásaira.
Wittinghoff Tamás, Budaörs polgármestere, Peter Schweighofer, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója és Dávid Gábor a METRO Kereskedelmi Kft. Vevőmenedzsment igazgatója ünnepélyes keretek közt tette le a METRO Vevőakadémia alapkövét a társaság székhelyéül is szolgáló budaörsi áruház területén.
Az 1200 négyzetméteres új létesítménnyel a METRO professzionális vásárlóinak még magasabb színvonalú kiszolgálását tervezik, de főként a vendéglátóipar számára jelent újdonságot, hiszen egy 600 négyzetméteres tankonyha és egy nagy auditórium is létrejön az új szárnyban. A 12 főzőhelyes tankonyhában tematikus programokkal várják a magyar gasztronómia szereplőit, pl. Hungarikumok és a magyar mezőgazdaság egyéb értékei, valamint Édesvízi halaink és a belőlük készíthető ételek akkreditált felnőttképzési programok keretében.
Az idén őszre elkészülő létesítményben mindezek mellett kávézó, étterem, a kereskedők számára mintaüzlet és konferenciaterem is helyet kapnak.
"Kitartó munkánk és rugalmasságunk a METRO folyamatos sikerének záloga, amellyel a professzionális partnereink a HoReCa szektor képviselői és a kis független kereskedők egyaránt profitálhatnak. A METRO a jelenlegi beruházással újfent egyértelműsíti, hogy hosszú távon elkötelezett a magyar piac mellett" - mondta Peter Schweighofer az alapkőletétel alkalmából tartott ünnepségen.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








