A tavalyihoz képest többségében alacsonyabb a primőr termékek ára a nagybani piacokon, és a megjelenéstől számított pár héten belül is jelentősen csökken - írja a Napi Gazdaság.
A lap az Agrárgazdasági Kutató Intézet adataira hivatkozva azt írja: a magyar karfiol termelői ára április közepe óta 24 százalékkal csökkent a bőséges kínálat hatására, és mintegy 20 százalékkal maradt el a 2009-estől.
A belföldi termesztésű újburgonya április közepe óta 60 százalékkal lett olcsóbb, termelői ára 20 forintra esett kilónként. Az idei csomós kiszerelésű sárgarépa ára már piacra lépésekor tíz százalékkal alacsonyabb volt, de a tárolási termék, vagyis a tavalyi is alacsonyabb áron talál gazdára. A fejes-és kelkáposzta ára is alacsonyabb, mint tavaly.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








