Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Az indiai bíróság megtiltotta a német luxusírószer-gyártó Montblancnak, hogy nemzeti hősük, Gandhi képével fémjelezze 16 ezer fontos (4,8 millió forint) luxustollát, ezzel ugyanis megsértik a jelképekkel és nevekkel való visszaélés elleni törvényt.
A tollat Gandhi születésének 140. évfordulójára készítette Montblanc, melyből mindössze 241 darab készült, pontosan annyi, ahány mérföldet gyalogolt Gandhi tiltakozásképp 1930-ban a sóra kivetett adó eltörléséért protestálva.
Az indiaiak közül többen felháborodásuknak adtak hangot, és egy férfi pert is indított a cég ellen, mondván, teljesen ledegradálják nemzeti hősük emlékét, aki világ életében az anyagi javak ellenzője volt, és a hazai iparosokat támogatta.
Magyarul nem valószínű, hogy Gandhi maga örülne annak, ha egy olyan Hamburgban készült terméket reklámoznának arcával, ami annyiba kerül, amennyi pénzből a 400 millió, szegénységi küszöb alatt élő indiai csak ötven évnyi munkával lenne képes megkeresni.
A cég ezen a héten nyilvánosan bocsánatot kért minden indiaitól, mondván, nem akarták megsérteni őket, és nem tudták, hogy külön engedélyt kell kérniük az indiai törvények szerint arra, hogy Gandhi arcképét használhassák reklámcélokra.
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.