Óriási reményeket fűznek a játégyártók a Toy Story - Játékháború cimű film harmadik részéhez. A nyáron bemutatásra kerülő film ugyanis előre borítékolhatóan kasszasiker lesz, a hozzá kapcsolódó termékek pedig jelentősen befolyásolhatja a játékpiac alakulását.
A Disney-Pixar stúdió újabb projektje iránt már most felfokozott az érdeklődés, hiszen már az első két rész hatalmas sikernek örvendett a kilencvenes években (összesen több mint 800 millió dolláros bevételt hoztak eddig).
A júniusra várt harmadik epizód már eleve 3D technológiával készült, ráadásul a gyártók most ismét bemutatták első két rész felújított, 3D változatát.
A napokban tartott londoni Toy Fair játékkiállítás- és vásár egyértelműen azt igazolja, hogy 2010 a Toy Story éve lesz: a filmekhez kapcsolódva játékfigurák tömegei lepik majd el a piacokat világszerte. Tavasztól Lego-kollekciók, kirakók, plüssfigurák, jelmezek, modellvasutak, és természetesen a film szereplőinek -akik maguk is játékok- élethű másai várják a vásárlókat a boltok polcain.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A gyártók természetesen a videojátékok rajongóira is gondoltak: a következő hónapokban több ilyen kiadvány kerül a boltokba, néhányukkal már a legkisebbek is játszhatnak.
A várakozások egyelőre optimisták: a Toy Story-filmek akár világszerte nagyot lendíthetnek a játékpiac helyzetén, a kereskedők szerint egyelőre csak az a kérdés, hogy a nyári filmsiker lendülete kitart-e a karácsonyi csúcsszezonig.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








