Vlagyimir Putyin orosz elnök egy Aurus luxusautót ajándékozott Kim Dzsong Un észak-koreai vezetőnek.
Komoly bevételi forrást jelenthet a jövőben a moziknak, ha háromdimenziós technológiával sporteseményeket vagy akár koncerteket közvetítenek - írja az inforadio.hu.
A mozitrükkök szinte egyidejűek a film feltalálásával, csak a kivitelezés színvonalát csiszolják a vágók és a rendezők. A háromdimenziós technológia is már több évtizede létezik - igaz, csak a várási látványosság színvonalán - mondta az InfoRádió Aréna című műsorában Dudás Viktor, a VOX mozimagazin főszerkesztője.
A nézők eddig csak korallzátonyokat vagy néhány dinoszauruszt láthattak mintegy húsz percen át, mindez nem volt különösebben látványos ahhoz, hogy megfogja a mozilátogatókat.
Az Avatar alkotói azonban - a forgatókönyvíró, a rendező -, megteremtették azokat a feltételeket, amelyek hatására a mozinézők sokasága nézi végig az egész estés alkotást.
Hollywood rájött: ahhoz, hogy komoly bevételeket tudjon produkálni - az utóbbi időben világszerte látványosan esett a nézőszám, és ez csak részben magyarázható a letöltésekkel -, valami újat kell nyújtania a nézőknek. Nem szabad szem elől téveszteni azt sem, hogy a moziba járók kétharmada 16 és 25 év közötti fiatal, az ő igényeiket pedig másképp kell kiszolgálni, mint az idősebbekét.
Dudás Viktor szerint elképzelhető, hogy hamarosan nemcsak mozifilmeket, hanem sportközvetítéseket, vagy koncerteket is nézhetnek az emberek a mozikban háromdimenziós filmeken.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








