Igazi nehézbombázókat vet be a Lidl a fogyasztókért vívott karácsonyi harcban: az áruházlánc a Született feleségek sztárjaival hirdeti legújabb termékeit.
A Született feleségek című TV-sorozat sztárjaival reklámozza új hajformázó készülékeit a Lidl. A német tulajdonú keménydiszkont-lánc a karácsony előtti vásárlási rohamra vetette be a hölgyek által rendkívül kedvelt sorozat főszereplőit. Köztudott, hogy az év utolsó hetei a legfontosabbak a kiskereskedelem szempontjából, elektronikai cikkeket, szépségápolási termékeket is ilyenkor árusítanak a legnagyobb arányban.

Az áruházlánc magyarországi honlapján négy hajformázó terméket találtunk, amit a "Született feleségek ajánlata" néven hirdet a Lidl. Vélhetően nem csak a magyar kampányba igazolta le a sztárokat az áruházlánc, igaz, sem a német, sem a brit honlapon nem találtunk hasonló reklámot.

Érdekes, hogy a Lidl nem először reklámoz hírességekkel. Néhány hónapja indult -és ma is fut- az a kampány, amelyhez Giannit, az ismert TV-s celebet nyerték meg. Lidl: íme a titkos videók! Most minden kiderül!
A Született feleségek arcait sem először láthatjuk reklámokban: tavaly a Spar "Splendid" fantázianevű sajátmárkás tisztítószereit Marcia Cross, a Született feleségek sorozat Breeje népszerűsítette.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Egy másik szereplő, Eva Longoria Parker pedig a L'Oreal kozmetikai márka hirdetésében szerepelt világszerte.
Bár a 20 ezer magyar méhész 1,2 millió méhcsaládja évente 25 ezer tonna mézet termel, Magyarországon az egy főre jutó mézfogyasztás mindössze 1 kg/év.
Újabb gasztronómiai témájú sikersztori a Brancsnál: közösségi előfinanszírozásból nyithatja meg főzelékbárját az ötletgazda Szatmári Ferenc, azaz Főzelékes Feri.
Október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar, azaz az ADHD rendellenesség tudatosításának hónapja, amiben Magyarországon az iskoláskorú gyerekek 8-10 százaléka érintett.
A Pictorial Collective-vel karöltve készítette el az elmúlt egy év leforgása alatt a Petőfi utcák népe című fotósorozatot, aminek kapcsán Stiller Ákossal beszélgettünk
-
Egyre többen keresik a Dunához közeli lakásokat
Elindult az értékesítés a Waterside Residence-nél: a nagyobb alapterület a népszerűbb.
-
Alacsonyabb árak jönnek a nyugdíjasoknak több Lidl-terméknél is
A vevőknek igazolniuk kell az életkorukat is: mutatjuk a részleteket.
-
Töretlen az érdeklődés a babaváró hitel iránt az MBH Banknál (x)
Az idei évben még a megszokott feltételekkel igényelhetik a családalapító házaspárok a kamattámogatott hitelt, jövő évtől azonban változnak a feltételek.
-
Cloud Computing Gyorstalpaló – Bevezetés a SaaS, PaaS és IaaS világába (x)
A technológiai fejlődés révén a felhő mára szinte mindenütt jelen van – még ha nem is vesszük észre.
- Rugalmasabban kezelik a munkáltatók az atipikus munkavégzést – felmérés
- Uniós bírósági döntés született a vallási jelképek munkahelyi viseléséről
- Németországig jutott a szökevény román polgármester
- Ferenc pápa egészségügyi állapota miatt nem lesz ott Dubajban
- Ötvenéves álomból valóság lett Debrecenben
- „A NATO nem játszik aktív szerepet az izraeli–palesztin konfliktusban, de…”
Agrárszektor Konferencia 2023
Sustainable World 2023
Mi lesz veled magyar élelmiszer?


