Újabb Lidl üzlet nyitja meg kapuit Győrben, ahol lassan a bevásárlóközpontok, boltok - kis túlzással - egymás hegyén-hátán épülnek -írja a kisalfold.hu.
December 10-én nyitja meg kapuit a nagyközönség előtt a Lidl harmadik üzlete Szabadhegyen, a Bilux főhadiszállásának szomszédságában. Ezzel a német üzlethálózat egy éven belül harmadik boltját adja át Győrben.
Az első győri boltot csak "kínkeservesen" nyithatták meg a németek: hónapokig kísértetházként állt az épület, az engedélyezési eljárás elhúzódása miatt. A második és a harmadik Lidl beüzemelése ugyanakkor ennél jóval gyorsabban történt.
A lap szerint még mindig komoly nyereséggel kecsegtető üzletet jelent bevásárlóközpontot, vagy főként élelmiszerre alapuló üzletet nyitni a kisalföldi fővárosban, vagyis nyilvánvalóan vannak tartalékok Győr vásárlóerejében.
Csak 2009-ben a két Lidl bolt mellett megnyílt a Duna Center, az ETO Park - utóbbi két bevásárlóközpont egyébként ugyanarra a napra időzítette az első nyitást -, az Aldi szintén a Fehérvári út közelében nyitott új áruházat. A kisalfold.hu információi szerint ráadásul az Auchan sem tett le győri terjeszkedéséről.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








