Kedvcsináló, rendkívül pozitív hangvételű cikk jelent meg Észak-Magyarország két híres bortermelő vidékéről/városáról, Tokajról és Egerről, a Da Zhong kelet-kínai napilapban, amelyet 500.000 példányszámban adnak ki.
A lap újságírója a Magyar Turizmus Zrt. által szervezett gasztronómiai témájú nemzetközi tanulmányút keretében látogatott hazánkba. Az írás részletesen bemutatja Eger és Tokaj városát: dicséri Eger barokk épületeinek szépségét, a híres Egri Bikavért és a megannyi hangulatos pici borászatot, pincét, borkészítő műhelyt. Tokajról szólva szintén a helyi borokat méltatja, természetesen kiemelve a Tokaji Aszút és név szerint is említve néhány híres borászatot, amelyeknek sajátosságait, a bortermelés menetét is leírja.

A Kulturális Turizmus Évének öt pillére közül az egyik a Bor és gasztronómia, amelyre így 2009-ben egész évben kiemelt figyelmet fordít a Magyar Turizmus Zrt.
A Társaság kiemelten fontosnak tartja a nemzetközi piacon is a bor és gasztronómiai lehetőségek népszerűsítését, ennek érdekében piacspecifikus kiadványaiban, külföldi megjelenéseiben is nagy hangsúlyt kap a bor és gasztronómiai turisztikai kínálat. Külképviseleti hálózatának segítségével az MT Zrt. rendszeresen tanulmányutakat szervez, amelyeknek célja a magyarországi borturizmus és a borvidékek, borutak megismertetése a szakmával és a nagyközönséggel.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Magyar Turizmus Zrt. emellett hirdetésekkel, reklámokkal, filmekkel és kiállításokon, prezentációkon, roadshow-kon népszerűsíti Magyarország bor- és gasztronómiai kínálatát.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








