Kedvcsináló, rendkívül pozitív hangvételű cikk jelent meg Észak-Magyarország két híres bortermelő vidékéről/városáról, Tokajról és Egerről, a Da Zhong kelet-kínai napilapban, amelyet 500.000 példányszámban adnak ki.
A lap újságírója a Magyar Turizmus Zrt. által szervezett gasztronómiai témájú nemzetközi tanulmányút keretében látogatott hazánkba. Az írás részletesen bemutatja Eger és Tokaj városát: dicséri Eger barokk épületeinek szépségét, a híres Egri Bikavért és a megannyi hangulatos pici borászatot, pincét, borkészítő műhelyt. Tokajról szólva szintén a helyi borokat méltatja, természetesen kiemelve a Tokaji Aszút és név szerint is említve néhány híres borászatot, amelyeknek sajátosságait, a bortermelés menetét is leírja.
A Kulturális Turizmus Évének öt pillére közül az egyik a Bor és gasztronómia, amelyre így 2009-ben egész évben kiemelt figyelmet fordít a Magyar Turizmus Zrt.
A Társaság kiemelten fontosnak tartja a nemzetközi piacon is a bor és gasztronómiai lehetőségek népszerűsítését, ennek érdekében piacspecifikus kiadványaiban, külföldi megjelenéseiben is nagy hangsúlyt kap a bor és gasztronómiai turisztikai kínálat. Külképviseleti hálózatának segítségével az MT Zrt. rendszeresen tanulmányutakat szervez, amelyeknek célja a magyarországi borturizmus és a borvidékek, borutak megismertetése a szakmával és a nagyközönséggel.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Magyar Turizmus Zrt. emellett hirdetésekkel, reklámokkal, filmekkel és kiállításokon, prezentációkon, roadshow-kon népszerűsíti Magyarország bor- és gasztronómiai kínálatát.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza