Kedvcsináló, rendkívül pozitív hangvételű cikk jelent meg Észak-Magyarország két híres bortermelő vidékéről/városáról, Tokajról és Egerről, a Da Zhong kelet-kínai napilapban, amelyet 500.000 példányszámban adnak ki.
A lap újságírója a Magyar Turizmus Zrt. által szervezett gasztronómiai témájú nemzetközi tanulmányút keretében látogatott hazánkba. Az írás részletesen bemutatja Eger és Tokaj városát: dicséri Eger barokk épületeinek szépségét, a híres Egri Bikavért és a megannyi hangulatos pici borászatot, pincét, borkészítő műhelyt. Tokajról szólva szintén a helyi borokat méltatja, természetesen kiemelve a Tokaji Aszút és név szerint is említve néhány híres borászatot, amelyeknek sajátosságait, a bortermelés menetét is leírja.

A Kulturális Turizmus Évének öt pillére közül az egyik a Bor és gasztronómia, amelyre így 2009-ben egész évben kiemelt figyelmet fordít a Magyar Turizmus Zrt.
A Társaság kiemelten fontosnak tartja a nemzetközi piacon is a bor és gasztronómiai lehetőségek népszerűsítését, ennek érdekében piacspecifikus kiadványaiban, külföldi megjelenéseiben is nagy hangsúlyt kap a bor és gasztronómiai turisztikai kínálat. Külképviseleti hálózatának segítségével az MT Zrt. rendszeresen tanulmányutakat szervez, amelyeknek célja a magyarországi borturizmus és a borvidékek, borutak megismertetése a szakmával és a nagyközönséggel.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Magyar Turizmus Zrt. emellett hirdetésekkel, reklámokkal, filmekkel és kiállításokon, prezentációkon, roadshow-kon népszerűsíti Magyarország bor- és gasztronómiai kínálatát.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








