Egy Dél-Afrikai Köztársaságbeli számítástechnikai cég megelégelte, hogy órákba telik az adatátvitel a társaság egyes telephelyei között, ezért galambpostával tette próbára az ország legnagyobb internetszolgáltatóját. Megdöbbentő végeredmény született!
A Telkom rendszere nem elég, hogy drága, az elégtelen sávszélesség következtében még rendkívül lassú is. Ez kívánta bebizonyítani egy számítástechnikai cég, amely ehhez Winston, a 11 hónapos galamb segítségét vette igénybe.
A galamb a lábához rögzített adatkártyával alig 1 óra 8 perc alatt tette meg a cég két telephelye közötti 80 kilométeres távolságot, míg az interneten továbbított adatok letöltését 4 %-nál 2 óra 7 perc után megszakították.
A cég azért folyamodott a kísérlet végrehajtásához, mert megelégelték a csigatempójú adatátvitelt. A Telkom nem kívánta kommentálni az esetet. A 2010-es labdarúgó-világbajnokság rendezőjének kommunikációs rendszere mindenesetre lebőgött. A sportesemény megnyitása előtt azonban átadásra kerül egy új optikai kábelrendszer, ami felgyorsíthatja az adatátvitelt.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








