Hatalmas reklámkampánnyal hirdeti az IKEA legújabb katalógusát. A svéd bútoráruház bevett gyakorlata szerint az árak augusztus elsejétől, egy éven át érvényesek.
Többek között a mai Metropol -Magyarország egyik legolvasottabb, ingyenes napilapjának- borítóján és hátlapján is hirdeti legújabb katalógusát az IKEA.
Az idei, 376 oldalas kiadványban megtalálhatóak az IKEA aktuális árai, azonban -bár sokan ezt gondolják- nincs benne minden termék a katalógusban. Mint azt korábban Gerőcs Vendel, az áruházlánc regionális PR menedzsere a Pénzcentrumnak elmondta, az IKEA- áruházak árukészlete közel 9500 cikket tartalmaz, a katalógusban - terjedelmi korlátok miatt- ezek töredékét mutatják csak be.
Kattints ide az aktuális IKEA-katalógusért!
Tavaly több mint 200 millió példányt nyomtattak a vaskos reklámfüzetből, 52 különböző kiadásban, 27 nyelven jelent meg.

A magyar kiadványt is évente postázzák az áruházak környezetében: Budapesten és vonzáskörzetében 1.100.000 példányban terjesztik.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el, havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A katalógust teljes mértékben klórmentes papírra nyomtatják, és legalább 10-15%-ban tartalmaz újrahasznosított hulladékot. Nem használnak esőerdőkből származó fát, sem ősfát, és a felhasznált papír kb. 70%-a minősített erdőkből ered
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


