Megdőlt a híres Tesco-szlogen, mely szerint a "legkisebb is számít". Az áruházlánc az extra méretű óvszer piacra dobásával bebizonyította, hogy számukra a legnagyobb is fontos.
Az új 215 milliméteres kondom (Durex Extra Large) hosszabb és tágasabb is, mint az eddig forgalmazott darabok. A méretes kondom értékesítését a mai napon kezdik meg a Tesco brit üzleteiben.
Az üzletlánc szóvivője elmondta: "Az elmúlt időszakban több száz olyan telefonhívás érkezett a vevőktől, melyben az extra méretű óvszerek iránt érdeklődtek. Áruházunk ennek hatására vásárlói felmérést végzett, aminek eredményeképpen a termék bevezetése mellett döntöttünk. Ekkora óvszerek eddig csak gyógyszertárban voltak kaphatóak, ezentúl ezt a típust kizárólag a Tesco üzleteiben lehet megvásárolni."
A nyomasztó vásárlói igények kielégítésére az extra méretű óvszer ma kerül ki a polcokra, egy 12-es csomag 9,53 fontba (3 ezer forintba kerül).
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








