Két Tesco Express áruházat is nyitottak pénteken a fővárosban: III. kerületben a Madzsar u. 9-11. és a XIX. kerületben az Ady Endre út 42-44. szám alatt. Az új formátumú boltok a hipermarketekkel ellentétben jóval kisebb üzlettérrel, ám válogatott árukínálattal és a megszokott minőségű és árú termékekkel várják a vásárlókat.
Július 24-én, pénteken nyitotta meg legújabb Express üzleteit Budapesten a Tesco. Az új formátumú üzletek a fővárosiak számára igyekeznek megfelelő alternatívát kínálni, az által, hogy a vásárlók lakóhelyéhez minél közelebb - akár a belső kerületekben - kerülnek kialakításra. Az áruházlánc célja ezzel, hogy a vásárlói számára minél komfortosabb, és egyúttal még személyesebb bevásárlás-élményt nyújtson.
Mindezek mellett természetesen megőrzik az áruházlánc hipermarketjeiben már megszokott kedvező árakat és minőséget. A kisebb alapterületre való tekintettel a Tesco szelektált árukészletet állított össze, hozzávetőlegesen háromezer árucikk közül válogathat kedvére a vásárló. Mindkét üzlet 6.30-tól 22 óráig tart nyitva. Mától nyitási, valamint hétről-hétre változó akciókkal várja a betérőket.
Természetesen a márkás termékekkel közel azonos színvonalat nyújtó, de jóval kedvezőbb árú saját márkás termékekeit is felvonultatják az Express-ek legújabb tagjai.
"Az év második felében újabb tagokkal bővül majd a budapesti Tesco Express-hálózat, melyek révén a kerületek infrastrukturális fejlesztésein túl igyekszünk hozzájárulni a munkahelyteremtéshez is. Célunk, hogy a helyi lakosok és az áruházlánc termékeit kedvelő vásárlóink számára minél kényelmesebb bevásárlás lehetőségét teremtsük meg" -mondta el Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború