Két Tesco Express áruházat is nyitottak pénteken a fővárosban: III. kerületben a Madzsar u. 9-11. és a XIX. kerületben az Ady Endre út 42-44. szám alatt. Az új formátumú boltok a hipermarketekkel ellentétben jóval kisebb üzlettérrel, ám válogatott árukínálattal és a megszokott minőségű és árú termékekkel várják a vásárlókat.
Július 24-én, pénteken nyitotta meg legújabb Express üzleteit Budapesten a Tesco. Az új formátumú üzletek a fővárosiak számára igyekeznek megfelelő alternatívát kínálni, az által, hogy a vásárlók lakóhelyéhez minél közelebb - akár a belső kerületekben - kerülnek kialakításra. Az áruházlánc célja ezzel, hogy a vásárlói számára minél komfortosabb, és egyúttal még személyesebb bevásárlás-élményt nyújtson.
Mindezek mellett természetesen megőrzik az áruházlánc hipermarketjeiben már megszokott kedvező árakat és minőséget. A kisebb alapterületre való tekintettel a Tesco szelektált árukészletet állított össze, hozzávetőlegesen háromezer árucikk közül válogathat kedvére a vásárló. Mindkét üzlet 6.30-tól 22 óráig tart nyitva. Mától nyitási, valamint hétről-hétre változó akciókkal várja a betérőket.
Természetesen a márkás termékekkel közel azonos színvonalat nyújtó, de jóval kedvezőbb árú saját márkás termékekeit is felvonultatják az Express-ek legújabb tagjai.
"Az év második felében újabb tagokkal bővül majd a budapesti Tesco Express-hálózat, melyek révén a kerületek infrastrukturális fejlesztésein túl igyekszünk hozzájárulni a munkahelyteremtéshez is. Célunk, hogy a helyi lakosok és az áruházlánc termékeit kedvelő vásárlóink számára minél kényelmesebb bevásárlás lehetőségét teremtsük meg" -mondta el Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








