Ön kit hívna fel, ha csak 5 emberrel beszélhetne telefonon? Kikkel beszél a legtöbbet mobilon? Látszólag könnyű kérdések, de nem biztos, hogy könnyen megválaszolhatók. Pedig ezeket a kérdéseket érdemes feltenni magunknak. Meglepő lehet, hogy bár sokat mobilozunk, de a legtöbb hívás leginkább néhány hívószámhoz kapcsolódik. Ennek a ténynek pedig az üzleti életben a költségek szempontjából nagy jelentősége van.
Egyre többet telefonálunk a mobilunkon, de ahogy a valós életben is, leginkább néhány emberrel beszélünk legtöbbet. Tegyük fel, a következő 30 napban csak azt az 5 embert hívhatná fel, akikkel amúgy is a legtöbbet beszél mobilon. Kik lennének azok? Egy ilyen kérdésre bizonyára mindannyian könnyen mondanánk 5 nevet, de ha nekiállnánk végigböngészni a híváslistáinkat, hamar kiderülhetne, hogy nem is feltétlen azokkal beszélünk gyakran, akiket említettünk. Az viszont szinte biztos, hogy a hívások zöme néhány emberhez kapcsolható. Kik ők? Vállalkozók esetében ez leginkább azokat a partnereket jelenti, akik a cég vagy az üzlet sikere szempontjából a leginkább meghatározók. Pl. rendszeres beszállítókat vagy megrendelőket, olyan külsős munkatársakat, akik nélkülözhetetlenek a sikeres teljesítésekhez.
Persze a valós életben szerencsére senki nem tiltja meg, hogy csak 5 emberrel mobilozzunk. De akkor miért fontos tudni, kik azok, akiket gyakran hívunk? A T-Mobile-os üzleti előfizetőknek leginkább azért, mert ha tudják, sokat spórolhatnak. Az már szinte természetes, hogy a céges mobilok egymást 0 Ft-os percdíjjal hívhatják. De mi van akkor, ha az, akit hívunk, nem céges mobilt használ? A megoldás a Partnercég opció. A T-Mobile üzleti díjtájékoztatójában meghirdetett díjcsomagjaival ugyanis a Partnercég opcióval a kiválasztott 5 legfontosabb T-Mobile-os hívószámot belföldön éjjel-nappal 8,40 Ft-os - nettó 7 Ft-os - percdíjjal hívhatják. Ráadásul a kedvezményes hívásért semmilyen külön havi díjat nem kell fizetni, a díjcsomag (pl. Etalon, Siker Plusz, Dupla Profit Plusz, Komplett Extra Plusz) havi díja már tartalmazza a lehetőséget. Azaz biztos lehet benne, hogy a legfontosabb üzleti partnereket mindig kedvező percdíjjal éri el és a beszélgetés is nyugodtan hosszabbra nyúlhat. Amennyiben Ön már előfizetett valamelyik, előbb is említett díjcsomagra, akkor a választott hívószámokat egy internetes felületen akár saját maga is beállíthatja, de kérésre a T-Mobile ügyfélszolgálatos munkatársai is segítségére lesznek.
A kérdés már csak az, ki lesz az az 5 üzleti partner, akit olcsóbban hív majd fel?
(x)
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








