A Wizz Air olyannyira biztos abban, hogy a legalacsonyabb árakat kínálja az utazni vágyóknak, hogy hajlandó fizetni is, ha valaki egy konkurens cég hasonló időpontban induló járatára olcsóbb jegyet talál.
A gazdasági recesszió ellenére mintegy 30 százalékkal nőtt a Wizz Air forgalma az év első öt hónapjában. A régió piacvezető diszkont légitársasága 2,8 millió utast szállított január elseje és május 31 között, az egy évvel korábbi 2,15 millióval szemben.
A látványos növekedés azt jelzi, hogy a gazdasági válság nyomán az utasoknak a korábbinál is fontosabb szempont az ár, így tovább nőtt a költséghatékony diszkont légitársaságok vonzereje. A vállalatok között is egyre több választja munkatársai utaztatására a modern flották kényelmét alacsony áron kínáló diszkont járatokat.
A Wizz Air a megnövekedett forgalomra, és az utasok igényeire tekintettel a nyári akciók idejére nem emelte múlt évi árait, továbbá új árgarancia-szolgáltatást vezetett be. Ennek lényege, hogy amennyiben utasunk egy hasonló időben közlekedő konkurens légitársaságnál olcsóbb jegyárat talán, a Wizz Air az árkülönbség dupláját téríti meg. (Az akció részleteiről itt olvashat.)
A Wizz Air az idén új járatokat indított Madridba, Nápolyba és újraindította a nyári "slágerjáratait" is: Ferihegyről Burgaszba, Korfura, Krétára, Rodoszra és Palma de Mallorcára is közlekednek a repülőgépek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Fenntarthatóság és sztármárkák: ezek a legfrissebb trendek a drogériákban
Utánajártunk, hogy mekkora a keresletnövekedés a celebmárkák iránt és hogyan zajlik a termékfejlesztés.
-
Még idén elérheti a százmilliárdos álomhatárt ez a magyar étrend-kiegészítő gyártó
Lévai Bálintot, a BioTechUSA vezérigazgatóját és társtulajdonosát kérdeztük.
-
Megtérülhet egy csúcskategóriás robotporszívó? A Dreame X50 Ultra Complete válasza meglepő! (x)
Elsőre két dologgal érdemes tisztában lennünk! Az első kérdés, hogy Ön olyan átlagos háztartások közé tartozik-e, amelyek évente több száz órát töltenek takarítással? A második kérdés, hogy mennyit ér Önnek a szabadidő?
-
Minőség és hagyomány a Gyulahúsnál a kiváló termékekért (x)
A Gyulahús Kft. Gyulai Pokol szalámija kiérdemelte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet, bizonyítva a tradicionális gyártás kiválóságát.
-
Állampapír? Globális piacok? TBSZ? - A szakértő válaszol (x)
A Lightyear befektetési platform március 5-én webináriumot szervezett az állampapírokról és a tartós befektetési számla (TBSZ) előnyeinek kihasználásáról.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


