Döbbenetes ötlettel állt elő Michael O'Leary, a Ryanair elnöke: fizetőssé kellene tenni a mellékhelyiséget a cég járatain. A társaság szóvivője szerint azért ez nem azt jelenti, hogy meg is valósul az ötlet.
Többször vizsgáltuk már a lehetőségét annak, hogy bevezessük a fizetős WC-t a társaság járatain, amelyeket így egy font (332 forint) ellenében lehetne használni - mondta O'Leary a BBC televíziós műsorában. - Nem hiszem, hogy valaha lett volna olyan utasunk, akinél ne lett volna egy font.
A társaság szóvivője azonban sietett leszögezni: O'Leary sok ilyen ötlettel áll elő, amelyek azonban nem biztos, hogy meg is valósulnak. A különbség csupán annyi, hogy azokat a cégen belül szokták megvitatni és nem a BBC nézőinek szeme láttára. - Lehet hogy O'Leary egyszerűen csak szórakozott mindenkivel - tette hozzá Stephen McNamara.
A Ryanair eddig is arról volt híres, hogy az olcsó repülőjegyei mellé feláras szolgálatásokat kínál. Így például a poggyásztérben szállított csomagokért, vagy azok biztosításáért is külön kell fizetni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








