Hosszú idő után véget vetett a mobiltelefon tilalomnak a Ryanair. A fapados légitársaság elsőként teszi lehetővé a telefonálást, az e-mail, valamint a szöveges üzenet küldését a brit légtérben közlekedő állandó járatokon.
Eddig 20 repülőgépet szereltek fel az ehhez szükséges technológiával - többek között a London-Dublin járatot - de a tervek között szerepel a teljes flotta rendszerbe állítása.
A hívások 1,5-3 font között díjba kerülnek percenként, az e-mailekért 1-2 fontot, a szöveges üzenetekért 40 pennyt kell majd fizetni. A Légiutasok Tanácsának szóvivője üdvözölte a lépést, de szerinte elővigyázatosan kell eljárni a technológia használata során.
Jelen állás szerint egyszerre hat utas használhatja a szolgáltatást, de ezt a közeljövőben bővíteni fogják, amibőn a szolgáltatók is kiveszik a részüket. Egyelőre a fogadott hívásokért is fizetni kell és a szolgáltatás csak 3 ezer méteres magasság alatt működik.
A légitársaság elnöke szerint az utasok mindenképpen üdvözölni fogják a szolgáltatást, mivel ezután már nem kell a leszállásig várni, ha valami fontosat, vagy sűrgőset akarnak közölni valakivel.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az új technológiát már tesztelték a London-Dubai és a London-New York járaton is, de azokon csak az e-mail és a szöveges üzenet opció volt elérhető.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








