K&H gyógyvarázs: 4,75 millió forint értékű műszerek a Sote II. Koraszülött Intenzív Osztályának
Ma Magyarországon a koraszülés népegészségügyi probléma. Az újszülöttek 8-10 %-a idő előtt jön a világra. A K&H Csoport gyógyvarázs programja a 2008-as pályázati ciklus fővárosi nyertesének, a Semmelweis Egyetem II. sz. Szülészeti és Nőgyógyászati Klinika Koraszülött Intenzív Osztályának 2 db lélegeztetőgépetet adományoz bruttó 4 750 000 forint értékben.
A K&H gyógyvarázs folyamatosan igyekszik minél több forrásból segíteni a kis betegek gyógyulását, melyhez évről-évre egyre többen hozzájárulnak. A közelmúltban az RTL Klub döntött úgy, hogy közös, fontos ügynek tekinti a gyermekegészségügy támogatását, és csatlakozott a programhoz.
"Osztályunkon közel 720-750 babát látnak el évente és mintegy 60-65%-nak van szüksége lélegeztetésre is. Mindent megteszünk a megszületett gyermekekért, de a megfelelő szakmai képességünk mellett, az egyre romló feltételek között eredményeink is értelemszerűen romlanak, hiszen ha nem jut elegendő és megfelelő minőségű műszer, akkor a teljes gyógyulás esélye is csökken. Az intenzív ellátás során a gyermekek lélegeztető gépen eltöltött időszaka kritikus a további fejlődésük tekintetében. A túl magas oxigén-ellátás vakságot okozhat, a túl alacsony oxigénszint viszont szervkárosodáshoz vezethet, ezért nagyon fontos a gyermekek megfelelő lélegeztetése. A K&H gyógyvarázs gyermek-egészségügyi program keretében elnyert műszerek az életbenmaradást teszik lehetővé, megadva az esélyt az egészséges felnőtté váláshoz" - köszönte meg a segítséget Dr. Nobilis András, a Semmelweis Egyetem II. sz. Szülészeti és Nőgyógyászati Klinika Koraszülött Intenzív Osztályának osztályvezető főorvosa.
"2004-ben amikor elindítottuk a K&H gyógyvarázs gyermek-egészségügyi programot, csak reméltük, hogy egyszer azzal a problémával kell szembenéznünk, hogy túlnövi magát a program. Az öt év elteltével - visszatekintve és összegezve az eddigi eredményeinket - érett meg bennünk az elhatározás, hogy Magyarország legnézettebb televízió csatornájával, az RTL Klubbal fogunk össze célkitűzéseink megvalósítására. A RTL Klub és a K&H gyógyvarázs közös értékei és azonos elveken működő szponzorációs stratégiája egyértelművé tette, hogy együtt többet tehetünk azért, hogy másokat is - legyen szó cégekről vagy magánemberekről - segítségnyújtásra ösztönözzünk. A K&H gyógyvarázs program öt éve igyekszik minél több intézményt műszerbeszerzési lehetőséghez juttatni, ezzel megadva az orvosoknak és az ápolóknak a lehetőséget, hogy a pontos diagnosztika segítségével tudják meghozni okos döntéseiket. A K&H Csoport egész országot átfogó gyermekegészségügyi programja a fővárost és a vidéket azonos arányban igyekszik segíteni, odafigyelve arra, hogy a nagyobb kórházak mellett a kisebb gyermekgyógyító intézmények is részesüljenek a támogatásból" - mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.
"Az RTL Klub mindig fontosnak tartotta a társadalmi felelősségvállalást és időről-időre igyekszik támogatni ilyen jellegű kezdeményezéseket. Kiemelkedően fontosnak tartjuk az egészségüggyel kapcsolatos segítő akciókat. Legnemesebb ezek közül is, amikor kisgyermek gyógyulását támogathatjuk. Ezért is vettük örömmel a K&H Csoport felkérését, hogy csatlakozzunk a K&H gyógyvarázs programhoz. Az RTL Klub ajándékaként Anne Geddes világhírű kortárs fotóművész gyermekfotóival szeretnénk vidámabbá varázsolni a kórház folyosóját. A képeket az RTL Klub egyik legnépszerűbb műsorának háziasszonya, Erdélyi Mónika adta át" - mondta Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








