Az Externet Nyrt. december közepén elindította új lakossági telefonszolgáltatását, amely hűségidő és havi előfizetési díj nélkül vehető igénybe. A kedvező percdíjú Megafone Home az előfizető meglévő vezetékes telefonvonalán, telefonszámán működik. "Az üzleti előfizetők körében hamar kedveltté vált Megafone szolgáltatásunk, hiszen a használata semmiben nem különbözik a hagyományos telefonétól, a megtakarítás viszont azonnal jelentkezik." - összegezte a tapasztalatokat Pórffy András elnök-vezérigazgató.
A hangpiaci liberalizáció, s ezzel az alternatív telefontársaságok piacra lépése komoly áttörést hozott a hangszolgáltatási díjak csökkentésében. 2002 és 2006 között a végződtetési díjak közel 75 százalékkal csökkentek. A vezetékes hangpiacon összességében csökkent a piaci koncentráció, 75-85 százalékra mérséklődött a korábbi monopóliumok részaránya.
"A közvetítőválasztással bővült a vezetékes hangszolgáltatási alternatívák száma, mellyel az előfizetők 18 százaléka él is. A vezetékes hangpiac forgalmának ma is közel 8 százalékát adják a közvetítőválasztáson keresztül bonyolított beszélgetések. Ez a megoldás megtakarítást jelent a vezetékes telefont használó ügyfelek számára, másrészt az alternatív távközlési társaságok, így az Externet is szélesebb szolgáltatási kört tud kínálni az ügyfelek számára"- emelte ki Pórffy András, az Externet Nyrt. elnök-vezérigazgatója.
A lakossági piac jelenlegi árszintje mellett a gazdaságos és versenyképes ajánlathoz a társaság részéről saját infrastruktúra kiépítésére volt szükség. Ezért az Externet saját telefon tranzit főközpontot - NGN SoftSwitch - állított üzembe, és közvetlen kapcsolatot épített ki az inkumbens szolgáltatókkal. A szolgáltatás költségei a szabályozásnak megfelelően alakulnak, az Externet a referencia összekapcsolási ajánlatokban (RIO) meghatározott díjat fizeti a hívás indításért és az inkumbens szolgáltató hálózatában történő végződtetésért, míg a mobil díjhatározatban megállapított díjat fizeti a mobil hívásokért. A nemzetközi díjakat a tranzit partnerektől kapott ajánlatok határozzák meg.
A Megafone Home-mal belföldi vezetékes számokat már 4 forintért, mobiltelefont akár 29 forintért lehet percenként hívni, kapcsolási díj nélkül. Az alacsony percdíjakon felül 100 perc csúcsidőn kívüli ingyenes beszélgetési időt is tartalmaz a szolgáltatás. A Megafone Home versenyképes díjakat kínál a magas alapdíjú átalánydíjas vezetékes és egyes kártyás mobil csomagokhoz képest is, mind vezetékes, mind pedig mobil irányban.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Megafone Home egyszerűen, a cég internetes oldalán rendelhető meg. A szerződéskötést követően az alapszolgáltató automatikusan átirányítja az előfizető hívásait az Externet hálózatába, amelyeket az Externet számláz kedvező percdíjaival. A meglévő telefonvonalát és telefonszámát az előfizető megtartja, és korábbi vezetékes szolgáltatójával is előfizetői viszonyban marad, tehát a telefon-előfizetési díjat a korábbi szolgáltatónak, a hívásai után keletkező hívásdíjait pedig az Externetnek fizeti. A telefonhívások és azok költségei az Externet online ügyfélszolgálatán webes hívásrészletezővel követhetőek nyomon. A Megafone szolgáltatás jelenleg a Magyar Telekom szolgáltatási területén vehető igénybe.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








