A Telekom 4 Magyarország Távközlési Zrt. optimistán tekint a Nemzeti Hírközlési Hatóság által a napokban meghirdetett legújabb frekvenciapályázatra, és bízik benne, hogy az eljárás eredményes lesz. Egyetért a Hatósággal abban, hogy a magyarországi mobiltelefon-piacra jótékonyan fog hatni két újabb szolgáltató megjelenése, hiszen több indikátor is azt jelzi, hogy a szolgáltatók közötti verseny hatékonysága tovább erősíthető és erősítendő.
A negyedik GSM/UMTS licensz kiadásával új versenytársat kap majd a három nagy mobilszolgáltató, melynek versenyélénkítő hatása egyértelmű. A második, 450 Mhz-es frekvencia kiváló lehetőséget ad arra, hogy alacsonyabb költségekkel biztosítson szélessávú mobil adatforgalmat. Ez elsősorban a hátrányos helyzetű, alacsony infrastrukturális fejlettségű települések költséghatékony kiszolgálását teszi lehetővé - így hiányt pótol a hazai távközlési piacon.A Telekom 4, mely több mint egy éve készül virtuális mobilszolgáltatás beindítására, tanácsadói bevonásával tanulmányozza a pályázat feltételeit. Bízik benne, hogy a tender feltételei a Hatóság kommunikációját alátámasztják, és valóban kedveznek egy új szereplő piacra lépésének, a cégnek pedig sikerül olyan üzleti modellt alkotnia, amellyel a licensz elnyerésén túl ígéretes, és meghatározó szereplőjévé válhat a mobil távközlési piacnak. Ebbéli törekvését nagyban segíti mindaz a tapasztalat, amelyre a társaság az elmúlt év során tett szert.
A Telekom 4 az iparág nemzetközileg elismert szakembereinek bevonásával készül a tenderre. Az induló cég vezetésében helyet kap az elismert francia telekommunikációs szakember, Francis Kretz, aki a France Telecom alelnökeként a nemzetközi marketing és sales terület, illetve az üzleti stratégia és innovációs terület felelőse volt. Kretz a majdani mobilszolgáltató igazgatósági tagja lesz.
"Negyedikként belépni egy, a telítettséghez közeli állapotban lévő távközlési piacra nyilvánvalóan nehéz feladat, azonban nem fér kétség ahhoz, hogy a felhasználók számára a követkemények jótékonyak lesznek, emeli ki Kretz. Új szereplő megjelenése egy ország mobilpiacán mindig kihívásokkal teli fontos esemény. Ilyenkor alapjaiban változik meg a piaci status quo, hiszen az erősödő verseny új technológiák megjelenését és a díjak sokszor drámai csökkenését eredményezi. Izgalommal tölt el, hogy lehetőségem van résztvenni ebben a projektben."
A Telekom 4 üzleti modelljében számol értékesítési partnerek bevonásával, ezen kívül a cég keresi a lehetőséget az inkumbens operátorokkal való együttműködésre, melyet az NHH pályázati kiírása is támogat, jelentette ki Neuman Péter, a Telekom 4 vezérigazgatója. "Azért is érdekes ez a projekt, mert amellett, hogy versenytársakként tevékenykednek a piacon, az inkumbensek és a negyedik szolgáltató több ponton kölcsönös előnyök alapján kooperálhatnak majd. Az együttműködés következményeként az inkumbensek is forgalomnövekedésre számíthatnak saját meglévő hálózatukon. Eddigi, e tárgyban szerzett többnyire pozitív tapasztalataim erősítik bennem a reményt, hogy a licensz elnyerése esetén megvalósul majd az együttműködés, akár több szolgáltatóval is." - fogalmazott Neuman.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Telekom 4 a licensz elnyerése esetén rövid időn belül jelentős beruházást valósít meg és számos új munkahelyet teremt majd. A Társaság bízik benne, hogy a pályázati dokumentációval kapcsolatos nyitott kérdéseket az NHH megválaszolja a soron következő prebid konzultáció során, így pozitív döntést tud hozni a részvételről, tette hozzá Neuman.
A Telekom 4 korábban bejelentette, hogy a licensz elnyerése céljából DreamCom Kft. néven közös vállalatot alapított az Externet Nyrt. alternatív távközlési szolgáltatóval.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








