Az elmúlt néhány évben számos kínai termék - elsősorban játékok, és tejtermékek - okozott riadalmat az európai piacokon azzal, hogy nem feleltek meg a biztonsági és minőségi előírásoknak, így gyermekeink életét is veszélybe sodorták. Márpedig egy átlag fogyasztó nem biztos, hogy felismeri, mit rejt a csomagolás...
Az Európában kapható játékok 85 százaléka Kínából származik, így aztán nem is meglepő, hogy mind a két félnek komoly érdeke fűződik ahhoz, hogy megfelelő kommunikáció alakuljon ki közöttük, már ami a termékek biztonsági előírásoknak való megfelelését illeti. Éppen ezért hétfőn megállapodás született, miszerint erősíteni fogják a kétoldalú kapcsolataikat, az információkat, esetleges termékvisszahívásokat gyorsabban fogják közölni egymással.
Harmadik félként az USA is részt vett a tárgyaláson, ahol Nancy Nord, az USA termékbiztonsági tanácsának elnöke javasolta, hogy harmonizálják a játékokra vonatkozó biztonsági előírásokat is, hiszen hosszú távon csak így érhető el, hogy a fogyasztók valóban minőségi termékhez jussanak, bárhol vásárolnak is.
A Bizottság elmúlt évek veszélyes fogyasztási cikkekről készített jelentései szerint, az EU piacairól visszahívott termékek fele kínai termék volt, ami 2007-ben több tíz millió kínai játék piacról történő kivonását jelentette.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza