A PayPal és az Ipsos Research felmérés újra rámutat arra, mennyire fontos, hogy az emberek felkészültek legyenek, mielőtt bármilyen internetes tranzakcióba kezdenek. A legfontosabb megjegyezni, hogy mindig legyünk óvatosak, tartsuk észben, jobb félni mint megijedni.
A fent említett felmérés szerint a legkönnyebben a briteket lehet átvágni, legalábbis európai és észak-amerikai összehasonlításban itt a legnagyobb az esélye annak, hogy az internetezőktől valamilyen módon ellopják személyes adataikat - írja a BusinessWeek.

A felmérés során összesen 6 országból 6000 rendszeres online vásárlót kérdeztek meg. A brit válaszadók 14 százaléka nyilatkozott úgy, hogy már volt olyan eset, mikor személyes adataikat ellopták az interneten keresztül. Ezzel szemben Németországban ez az arány csupán 3 százalékos.
Tipikus hiba a felhasználók részéről, hogy az egyes internetes oldalakon könnyen megfejthető jelszavakat használnak, így például születési évszámukat, vagy becenevüket. Ez pedig elég nagy hiba, mivel az ilyen információk könnyedén kiszűrhetőek a közösségi oldalakról.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








