Az internet rohamos terjedésével a kéretlen levelek mennyisége is egyre csak emelkedik, még azoknál is, akik kifejezetten óvatosan használják a hálózatot. Hogy ez miért történik így, arra egy nemrégiben napvilágot látott felmérés adhat választ.
Egy egyesült államokbeli, a Consumer Reports National Research Center felmérése szerint az internet-felhasználók 57 százaléka tévesen úgy gondolja, hogy mielőtt bármelyik társaság figyeli, hogy a felhasználó mit tesz az interneten, jogi kötelessége, hogy ezt bejelentse, indokolja, hogy miért teszi ezt, s azt is közölje, kivel osztja meg az adatot.
61 százalék véli úgy, hogy amit online tesz, az teljesen privát dolog, s engedélykérés nélkül azt senki sem láthatja, 43 százalék szerint pedig ahhoz, hogy az internetes tevékenységét az egyes cégek láthassák, bírósági végzés kell.
Mindez azonban még nem jelenti azt, hogy a felhasználók ne aggódnának amiatt, mert esetleg az egyes cégek látják, mivel foglalják el magukat az interneten. A válaszadók 72 százaléka nyilatkozott úgy, hogy sejtik, hogy valamelyik társaság rögzíti a tevékenységüket. Ugyanakkor 54 százalék szerint rendkívül zavaró, hogy az e-mailjeik tartalmát, vagy a böngészési előzményeket arra használják az internetes cégek, hogy még több reklámmal bombázhassák őket.
A másik oldal szerint mindenképpen önszabályozásra van inkább szükség, mint egy törvényre amely megtiltaná mindezt. Abban az esetben azonban, ha a felhasználókat nem is érdekli, mi történik böngészési adataikkal az interneten, az egyes cégeknek kevés a motivációja arra, hogy a személyes adatok védelmét figyelembe vegye.

Durvul az árháború a magyar boltokban: brutál húsvéti akciókat villantott az Aldi, Lidl, Spar, Tesco
A Pénzcentrum most megnézte, mik a legjobb akciók a hazai boltokban, hiszen a brutális drágulás mellett egyáltalán nem mindegy, hol vásárolunk be az ünnepre.

Kiderült a húsvéti hústitok: 2 hét múlva eldől az árstop sorsa, már olcsó sonkák lepik el a boltokat
„A jelenlegi akciós, 2000 forintos sonkák ára irreálisan alacsony most a boltokban."

Ennek sokan nem fognak örülni húsvét előtt: ezért nem lesz olcsóbb se a csokinyuszi, se a csokitojás
Március 29-én tartott sajtótájékoztatót a Magyar Édességgyártók Szövetség, beszámoltak a húsvéti várakozásokról, de a legnagyobb ágazati nehézségekről is.
Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
-
Évek óta nem volt erre példa a lakáspiacon: komoly előnyhöz jutottak a lakásvásárlók
Hosszú évek tartó trend fordult meg a hazai lakáspiacon: a hirdetési idők meghosszabbodtak, és a keresleti piacról a kínálati piac felé mozdult el az ágazat.
-
Klasszikus Porsche – a jövő legélvezetesebb befektetése (x)
A márka gazdag történelmében szinte csak olyan modellt találunk, amely érdemes arra, hogy megőrizzék az utókornak.
- Ezúttal pénzért érkeznek harci rozsomákok Ukrajnába
- Chatbotok javíthatják már az internet biztonságát is
- Négy gólt szerezve kezdődött Münchenben a Tuchel-korszak
- Egek! Több mint 81 ezer nyertes az 5-ös lottón
- Indul az atlétikai vb önkéntesprogramja - a nap hírei
- Észak-Korea "tud" Ukrajna "sötét tervéről"
GYŐR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
VESZPRÉM - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


