Az elsősorban grafikus processzorairól, PC platformjairól és digitális médialejátszóiról ismert kaliforniai székhelyű Nvidia Corporation a videojátékok szerelmeseinek várhatóan igen nagy örömére 3D-s szemüvegekkel játszható, térhatású játék technológiát fejlesztett ki, amit a San Jose-ban megrendezett NVISION 08 konferencián mutatott be nemrég.
Az IMAX mozikban használatoshoz hasonló szemüveg segítségével válnak 3 dimenzióban is láthatóvá a videojátékok, azonban emellett még egy speciális, 3D megjelenítésére alkalmas TV készülékre is szükség van, amit a Mitsubishi és a Viewsonic már le is gyártott.
A szeteoszkópikus technológia segítségével nem csak új, de akár 2-3 éve piacon lévő játékokat is újra le lehet majd porolni a gyártóknak, hisz azok 3D-vel kiegészülve minden bizonnyal újra sikert tudnának aratni.
Jen-Hsun Huang, a cég alapítója a konferencián azt is elmondta, hogy szerinte nagy jövő van az MMO (massively multiplayer online) játékokban, aminek már jelenleg is több mint 100 millió aktív játékosa van világszerte, ami közösségi site-okkal kiegészülve egy egészen új virtuális világot hozhat létre.
Az említett technológia, a játékok és a hozzájuk tartozó 3D szemüvegek, valamint monitorok várhatóan jövőre kerülnek piacra.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.








