Az elsősorban grafikus processzorairól, PC platformjairól és digitális médialejátszóiról ismert kaliforniai székhelyű Nvidia Corporation a videojátékok szerelmeseinek várhatóan igen nagy örömére 3D-s szemüvegekkel játszható, térhatású játék technológiát fejlesztett ki, amit a San Jose-ban megrendezett NVISION 08 konferencián mutatott be nemrég.
Az IMAX mozikban használatoshoz hasonló szemüveg segítségével válnak 3 dimenzióban is láthatóvá a videojátékok, azonban emellett még egy speciális, 3D megjelenítésére alkalmas TV készülékre is szükség van, amit a Mitsubishi és a Viewsonic már le is gyártott.
A szeteoszkópikus technológia segítségével nem csak új, de akár 2-3 éve piacon lévő játékokat is újra le lehet majd porolni a gyártóknak, hisz azok 3D-vel kiegészülve minden bizonnyal újra sikert tudnának aratni.
Jen-Hsun Huang, a cég alapítója a konferencián azt is elmondta, hogy szerinte nagy jövő van az MMO (massively multiplayer online) játékokban, aminek már jelenleg is több mint 100 millió aktív játékosa van világszerte, ami közösségi site-okkal kiegészülve egy egészen új virtuális világot hozhat létre.
Az említett technológia, a játékok és a hozzájuk tartozó 3D szemüvegek, valamint monitorok várhatóan jövőre kerülnek piacra.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza