Az elsősorban grafikus processzorairól, PC platformjairól és digitális médialejátszóiról ismert kaliforniai székhelyű Nvidia Corporation a videojátékok szerelmeseinek várhatóan igen nagy örömére 3D-s szemüvegekkel játszható, térhatású játék technológiát fejlesztett ki, amit a San Jose-ban megrendezett NVISION 08 konferencián mutatott be nemrég.
Az IMAX mozikban használatoshoz hasonló szemüveg segítségével válnak 3 dimenzióban is láthatóvá a videojátékok, azonban emellett még egy speciális, 3D megjelenítésére alkalmas TV készülékre is szükség van, amit a Mitsubishi és a Viewsonic már le is gyártott.
A szeteoszkópikus technológia segítségével nem csak új, de akár 2-3 éve piacon lévő játékokat is újra le lehet majd porolni a gyártóknak, hisz azok 3D-vel kiegészülve minden bizonnyal újra sikert tudnának aratni.
Jen-Hsun Huang, a cég alapítója a konferencián azt is elmondta, hogy szerinte nagy jövő van az MMO (massively multiplayer online) játékokban, aminek már jelenleg is több mint 100 millió aktív játékosa van világszerte, ami közösségi site-okkal kiegészülve egy egészen új virtuális világot hozhat létre.
Az említett technológia, a játékok és a hozzájuk tartozó 3D szemüvegek, valamint monitorok várhatóan jövőre kerülnek piacra.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








