Trükk a Tesco ATM-nél: a legkisebb is számít?

Pénzcentrum
2008. augusztus 25. 05:40

Jót cselekszik, aki a Tescóban lévő ATM-nél vesz fel készpénzt - hirdeti a hipermarket óriás Nagy-Britanniában, mely minden egyes tranzakció után fix összeget adományoz a rákbetegek kezelését támogató Marie Curie alapítványnak.

Az már csak az apróbetűből derül ki, hogy minden készpénzfelvétel mindössze egy nyolcvanad penny-t jelent az alapítványnak, így összesen 8000 tranzakció kell ahhoz, hogy a támogatott 1 teljes fontot kapjon.

A vásárlók a nem éppen nagylelkű akció miatt a Tesco ellen fordították saját szlogenjét, "a legkisebb is számít" ugyanis ezúttal kérdésként merül fel az adományozott összeg nagyságrendjére utalva.

A Tesco álláspontja szerint a február végéig tartó promóció összesen 33 000 fontot hozhat az alapítványnak, a heti 15 millió vásárló ugyanis elég sokat tranzaktál az automatáknál. A szóvivő megjegyezte, olyan összegről van szó, amit az akció hiányában nem kaphatna meg az alapítvány, így inkább örülni kellene neki, mintsem támadást indítani az áruház ellen.

A Tesco a 2007-es üzleti évben összesen 2.8 milliárd font nyereséget termelt.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 19. péntek
Emma
16. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem